نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1392 - 12:02
سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت:مطرح شدن نام جمشید غدیری در برخی از رسانه های استان برای سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج فقط یک شایعه است .

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، سید مذکور فرجی ضمن تأیید خبر جدایی برگی زر سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج اظهار داشت: شب گذشته در جلسه ای که با هادی برگی زر داشتیم وی اعلام کرد که تمام داشته های خود را در اختیار تیم قرار داده و متأسفانه نتوانسته مانع از کسب نتایج ضعیف این تیم شود.

وی افزود: هیئت مدیره تیم فوتبال شهرداری بنا به مصلحت تیم به این نتیجه رسید که ادامه همکاری با هادی برگی زر به صلاح دو طرف نیست بنابراین با پیشنهاد قطع همکاری موافقت و قرارداد وی با تیم فوتبال شهرداری یاسوج فسخ شد.

فرجی در مورد شایعات به وجود آمده و مطرح شدن نام جمشید غدیری در برخی از رسانه های استان ابراز داشت: در حال حاضر گزینه ای مد نظر نیست و مطرح شدن نام اشخاص، شایعه است.

وی ادامه داد: در نشستی که امروز با جاوید مدیرعامل تیم شهرداری داریم در مورد مربی موقت تا تعیین سرمربی تیم تصمیم گیری می شود.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه تختی را یکی از دلایل عدم نتیجه گیری تیم شهرداری در بازی مقابل تیم استقلال اهواز اعلام کرد و افزود: تیم شهرداری یاسوج در 20 روز گذشته تنها 6 جلسه در زمین چمن تمرین داشته و همین امر نیز در عدم نتیجه گیری این تیم تأثیرگذار بوده است.

فرجی در مورد وضعیت تمرین تیم شهرداری نیز اظهار داشت: با توجه به فشار بازی دیروز، تیم شهرداری امروز استراحت داشته و از فردا تمرینات خود را در زمین تختی یاسوج پیگیری می کند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی