نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1392 - 17:33
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران باشت یک حاشیه جالب داشت؛ آنجا که برخی فرماندار را با شخص دیگری اشتباهی فرض می‌کردند.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان باشت با حضور مسئولان و مردم برگزار شد که شنیدن حاشیه آن تا حدی جالب است.

قبل از آغاز مراسم و رأس ساعت 10:20 یزدان محمدی و سید موسی حسینی فرمانداران سابق و جدید باشت در حالی وارد سالن مراسم شدند که جز کارکنان فرمانداری باشت کسی هنوز حضور نیافته بود و فرمانداران اولین نفراتی بوده که وارد سالن می‌شدند.

گفتمان خودمانی این دو مسئول به حدی صمیمانه بود که توجه سایرین را به خود جلب و تعجب افراد را برانگیخت.

درحالی که میهمانان در حال وارد شدن به سالن بودند زمزمه‌ها و خنده‌های زیر لبی برخی از مسئولان توجه عموم را به بنری جلب کرد که در حضور عموم نصب شده و اصطلاح تودیع و معارفه فرمانداری را به جای فرماندار با خطی درشت و گویا نوشته بود.

پس از آغاز مراسم نوبت به ایراد سخنان فرماندار سابق رسید که با لهجه شیرین لب به بیان ضرب‌المثل لری با کنایه به برخی از مسئولان گشود و باری دیگر همگان را مشعوف کرد تا محبوبیت خود را در دل و ذهن افراد ماندگارتر کند.

و اما در این میان سوژه و مسئله اصلی که بیشتر از هر چیز توجه مردم را به پشت سرشان جلب می‌کرد حضور ناگهانی برادر دوقلوی فرماندار جدید بود که سوژه خبری برای خبرنگاران و مایه تعجب میهمانان شده بود.

با وجود زمزمه‌های فراوان از حضور این برادر در سالن باز هم معاون سیاسی امنیتی استاندار که از قبل متوجه وی نشده بود در هنگام خروج از سالن با وی دست داده و روبوسی کرد که یک دفعه با خنده‌ها و همهمه سایرین متوجه دو قلو بودن آنان شد.


انتهای پیام/گ

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی