نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. بهمن 1392 - 11:00
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌های نهادها و سازمان‌ها در برگزاری باشکوه مراسم دهه‌فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش چهار فصل فتاح محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک پیش‌رو بودن دهه‌فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در شرایط کنونی تبیین نقش انقلاب اسلامی در احیای هویت دینی، نقش رهبری و بیداری افکار جامعه جهانی، آزادی‌بخشی، استکبارستیزی و دستاوردها و پیامدهای بین‌المللی آن بسیار ضروری است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که مبنا و اساس انقلاب اسلامی فرهنگی و معنوی است، بیان داشت: نحوه شکل‌گیری انقلاب از مساجد و مکان‌های دینی آغاز و در شکل‌گیری نهضت‌های اسلامی چهره دین و شریعت الهی را به معنای واقعی به دنیا معرفی کرد.

محمدی در ادامه بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب تاکید کرد و گفت: شکل‌گیری، تاثیرات جهانی، دستاوردهای انقلاب، نقش ارزنده رهبری و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به جامعه در این ایام‌الله به نحو مطلوب منعکس شود.

این مسئول انقلاب اسلامی را میراث خون هزاران شهید، جانباز و حاصل پایداری و مقاومت نزدیک به نیم قرن ملت ایران در برابر استبداد و استکبار جهانی دانست و گفت: صیانت از دستاوردهای انقلاب بسیار مهم و به نوعی وظیفه همگانی است.

وی با تاکید بر این‌که مردم نقش موثر و به‌ سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند، گفت: حضور پرشور مردمی در برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب باید پررنگ باشد و جشن‌ها و برنامه‌های این اعیاد با محوریت مردم برگزار شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری هرچه بیشتر جشن‌های دهه‌فجر انقلاب اسلامی از تمامی ظرفیت‌های موجود در نهادها و سازمان‌ها استفاده کنند تا جشنی در خور شان انقلاب و این پیروزی شکوهمند برگزار کنیم.

محمدی تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و صدا و سیما پیرامون ابعاد مختلف شکل‌گیری انقلاب اسلامی و مقایسه خدمات انجام گرفته در طول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیش از انقلاب از برنامه‌های مهم در این ایام‌الله است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی