نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. بهمن 1392 - 12:01
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اوضاع سیاسی که در جهان به وجود آمده، "اوباما" بهترین گزینه برای دریافت جایزه باروت خیس است.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس، یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در نظر دارد جایزه بین‌المللی امسال باروت خیس را به شخصی اهدا کند که بزرگترین افشاگری را برخلاف میل باطنی خودش در جهان انجام داده است.

این جایزه سال قبل به میشل اوباما، همسر رئیس‌جمهور آمریکا اهدا شد. فلسفه وجودی این جشنواره بر پای این گفته که «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» به کسی اهدا می‌شود که برخلاف میل باطنی و سیاست خود، خدمتی به جمهوری اسلامی انجام داده باشد.

در همین خصوص، فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گویی با سایت تخصصی زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو) با اشاره به اهدای جایزه باروت خیس به میشل اوباما در سال گذشته اظهار داشت: ابتکار اهدای جایزه باروت خیس که به کسانی تعلق می گیرد که به گونه ای با استکبار در تعامل هستند کار بسیار زیبایی بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی برای جامعه بشری و نفی خشونت ها و نابرابری هایی تاکنون در مجالس بین المللی از جمله سازمان ملل متحد گفتمان های خوبی را مطرح کرده است.

محمدی یکی از اهداف استکبار را حاکمیت نابرابر در جهان دانست و افزود: همیشه بی توجهی ها و نامهربانی ها به گفتمان و مسائل کشور ما مدنظر سردمداران آمریکا و برخی از کشورهای استعمار بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در پاسخ به این سؤال که به نظر شما امسال جایزه باروت خیس به چه کسی اهدا می شود و چه کسی شایسته آن است، اظهار کرد: با اشاره به سیاسی بودن برخی از جوایز در سازمان ملل، ساختن فیلم هایی علیه نظام جمهوری اسلامی، دنیای اسلام و اوضاع سیاسی که در جهان به وجود آمده "اوباما" بهترین گزینه برای دریافت جایزه باروت خیس است.

محمدی تأکید کرد: اگر دنیا به سوابق و عملکرهای واقعی دولتمردان و حاکمیت ها نگاه کند، جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف عملاً نشان داده است که همیشه مخالف نقض قوانین بوده و پیشتاز در دفاع از حقوق بشر واقعی بوده است.

وی در پایان به جنایت های آمریکا علیه ایران در طی 34 سال گذشته اشاره کرد و گفت: دشمنی آمریکا با ایران نشان داده است که هیچ گاه این کشور قابل اعتماد نیست و امیدواریم جامعه بشری به خود بیایند و به کسانی که متناسب با گفتمان و عملکردها در دنیا عمل می کنند، جایزه بدهند.

انتهای پیام/ گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی