نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. بهمن 1392 - 14:28
ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام، برگزار شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی در محل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در حاشیه این مراسم ضمن گرامی‌داشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار امیدواری کرد که بتوان اقداماتی که مسئولان در حوزه‌های مختلف به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند را به مردم نشان دهند.

فرماندار چرام ضمن تقدیر از زحمات و عملکرد شکرپور مدیر قبلی شبکه بهداشت و درمان، مردم چرام را مردمی انقلابی و پایبند به آرمان‌های نظام اسلامی دانست که در برهه‌های مختلف حامی این انقلاب بوده‌اند که شایستگی بهترین خدمات در بخش‌های مختلف دارند.

نیکروز با اشاره به موضوع مراسم و با بیان اینکه تودیع واژه مناسبی برای خدمتگزاران نظام مقدس ایران اسلامی نیست، عنوان کرد: این گونه مراسمات جهت تغییر مسئولیت برگزار می‌شود و کلمه تودیع برای کسی به کار برده شود که زمان خدمتش به پایان رسیده باشد.

وی افزود: مسئولیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف بر عهده همه ما گذاشته می‌شود، امانت و ودیعه‌های الهی هستند که از طرف خداوند تبارک و تعالی بر دوش همه ما گذاشته شده تا حاجات مردم را برآورده کنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه در دوران مسئولیت و تصدی خود خدمت بی‌منت را سرلوحه قرار دهیم و با اشاره به این  فرمایش مقام معظم رهبری که «فلسفه وجودی ما خدمت‌گذاری است»، ابراز کرد: مدیریت اصولی و صحیح در عرصه‌های مختلف شهرستان نیاز به همدلی و هماهنگی بین ادارات دارد.

نیکروز در ادامه با اشاره به توانمندی‌های حشمت‌الله شکرپور در کلیه سطوح بهداشتی، خاطرنشان کرد: رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان چرام همواره یار و یاور این مجموعه بوده و وظیفه خطیری را در پیش‌برد برنامه‌های بهداشتی بر عهده داشتند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با تاکید بر اینکه چرام نیازمند پشتیبانی بیشتری در حوزه‌های مختلف است، به وضعیت مراکز بهداشتی در بخش‌ها و روستاها اشاره کرد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی