نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. بهمن 1392 - 11:49
قطعی مکرر شبکه های تلویزیونی روستاهای شهرستان بهمئی و عدم پاسخگویی صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد باعث نارضایتی مردم این مناطق شده است.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس  خبر لنده  نوشت، چند روزی است که ساکنین روستاهای بخش مرکزی شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی مکرر شبکه های تلویزیونی در این روستاها به شدت رنج می برند که همین عامل باعث گلایه و نارضایتی مردم این مناطق از صداوسیمای استان شده است.

یکی از اهالی روستای پاتاوه از توابع دهستان آل طیب در بخش مرکزی شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خبر لنده ضمن ابراز گلایه مندی از مسئولین صداو سیمای استان گفت: از وقتی که شبکه های تلویزیونی این روستا قطع شده هیچ گونه سرگرمی جهت پُر کردن اوقات فراغت در روستا نداریم و با وجود تماس های مکرر با صدا و سیمای استان باز هم هیچ گونه جواب قانع کننده ای دریافت نکرده ایم.

وی ادامه داد: متأسفانه قطعی شبکه های تلویزیونی باعث گرایش مردم به استفاده از ماهواره در روستاها شده است به طوری که در چندماهه اخیر میزان استفاده کنندگان از ماهواره در روستاها دو برابر شده است.

این ساکن روستا ابراز داشت: روی آوردن مردم به استفاده از ماهواره باعث تخریب بنیه های اعتقادی و مذهبی جوانان و دوری از فرهنگ غنی اسلامی در بین روستائیان شده است.

اگرچه مردم این روستا و سایر روستاهای شهرستان لنده به قطع و وصل شبکه های تلویزیونی عادت کرده اند اما انتظار می رود مسولین مربوطه به فکر رفع اساسی این مشکل باشند و به وعده های خود عمل کنند.

گفتنی است صدا و سیمای استان بیان مشکلات مردم در حوزه های گوناگون و مطالبه پاسخ از مسئولین را در دستور کار خویش داده است ولی دریغ از پاسخگویی خود آنها به مردم.

این اقدام صدا و سیمای استان و عدم پاسخگویی آن ها به خواسته ها و مطالبات مردم را می توان مصداق ضرب المثل « یک سوزن به خودتان بزنید و یک جوالدوز به دیگران» دانست.

 

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی