نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. بهمن 1392 - 11:56
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، ویزیت روستائیان گچسارانی در این ایام به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، ستار اسدپور امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سبب از بین رفتن محرومیت‌های بهداشتی و درمانی در بسیاری از روستاهای کشور به ویژه کهگیلویه و بویراحمد شده است.

وی افزایش سطح کیفی و کمی خدمات بهداشتی و درمانی در گچساران را پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر عنوان کرد و افزود: طی سال‌های اخیر و با اجرای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان، فعالیت‌های ارزشمند و مطلوبی برای دسترسی مردم به بهداشت و درمان صورت گرفته است.

اسدپور با اشاره به برنامه‌های اجرا شده توسط این شبکه به مناسبت دهه فجر تصریح کرد: این شبکه در دهه مبارک فجر اقدام به ویزیت رایگان روستائیان گچسارانی خواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ابراز کرد: خدمات ویزیت رایگان از طریق درمانگاه‌ و مراکز درمانی به روستائیان ارائه می‌شود.

اسدپور خاطرنشان کرد: در طول ایام دهه فجر ویزیت رایگان روستائیان حومه گچساران از جمله روستای باباکلان، بن پیر و عشایر چهار راه بی‌بی حکیمه(س) همچنین روستای بی‌بی حکیمه توسط شبکه بهداشت گچساران صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین اهالی روستاهای لیشتر و خیرآباد نیز در درمانگاه لیشتر ویزیت می‌شوند.

اسدپور عنوان کرد: عشایر روستای باباکلان گچساران نیز در درمانگاه این روستا ویزیت شده و اهالی روستای سربیشه و امامزاده جعفر(ع) نیز در درمانگاه این امامزاده ویزیت می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تأکید کرد: اهالی روستاهای مجتمع روستایی دیل از جمله دیل و مارین نیز از طریق شبکه بهداشت و درمان در درمانگاه روستای دیل ویزیت می‌شوند.

وی ویزیت اهالی روستای آبریگون و گناوه لری گچساران را نیز از برنامه‌های این شبکه در دهه فجر برشمرد و از برپایی چادر سلامت در روستای دیل خبر داد.

اسدپور تأکید کرد: کنترل فشار خون افراد بالای 30 سال در روستای دیل در جشن پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر شبکه بهداشت و درمان گچساران است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی