نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. بهمن 1392 - 12:27
با حضور رییس علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید شبکه بهداشت شهرستان چرام برگزار شد

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس پایگاه خبری تحلیلی چرام نوشت، در این مراسم مسعود احتشامی به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان چرام معرفی و از زحمات حشمت اله شکرپور قدردانی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با ابراز خوشحالی از اینکه یک بار دیگر به شهر زادگاهش سفر کرده است،اظهار امیدواری کرد که این تغیر و تحولات موثر واقع شوند و باعث رفع مشکلات و گرفتاری های منطقه شود.

رضا چمن ابراز داشت:پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و با بهبود بخش های مختلف از جمله بهبود تسهیلات زندگی،سطح سواد،شرایط فرهنگی و اجتماعی،راههای ارتباطی،آب آشامیدنی،مسکن و از همه مهمتر بهبود بخش سلامت، امید به زندگی در مردم افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به منابع محدود بخش سلامت در تمامی ادوار گفت:منابع مالی در بخش سلامت همیشه محدود بوده است و گرفتاری های وجود داشته است و الان به بالاترین حد خود رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: من می توانم شهادت دهم که وضعیت الان ما به لحاظ شرایط مالی از همه 20 سال گذشته بدتر بوده است.

چمن افزود: با وجود تمام مشکلات فوق شاهد هستیم که بخش بهداشت و درمان با زحمات شبانه روزی پرسنل و مسئولین، همچنان شاداب و با تعلق خاطر به کار خود ادامه می دهد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه همچنان باید با روحیه انقلابی و ایثار در حوزه سلامت کار کرد،گفت: اگر قرار است که به صورت منطقی و علمی مدیریت کنیم باید 80 درصد منابع ما صرف پیشگیری و فقط 20 درصد صرف خدمات درمانی،تخصصی و فوق تخصصی شوند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی