نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1392 - 12:50
امام‌ جمعه موقت یاسوج گفت: جهان امروز تشنه وجود شخصیتی چون خمینی کبیر است.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، امام جمعه موقت یاسوج در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب که صبح امروز در دبیرستان دخترانه شاهد این شهر برگزار شده بود اظهار کرد: عزت، اقتدار و سربلندی امروز ملت ایران اسلامی مرهون خون شهدا، رهبری با بصیرت و وحدت مردم است که موجب تداوم انقلاب شده است.

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم گفت: دهه فجر و سالروز ورود امام، رشادت‌های مردم و پیروزی انقلاب برگ‌های زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب است.

این آیین هم‌زمان در 2 هزار آموزشگاه نوبت صبح در 13 شهرستان و منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز هم‌زمان با سراسر میهن اسلامی و در سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به کشور زنگ انقلاب با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از دانش‌آموزان در مدرسه حضرت رقیه باشت به صورت نمادین و همزمان با 30 مدرسه دیگر در سطح این شهرستان نواخته شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در مراسم زنگ انقلاب ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ورود امام راحل به میهن 12 بهمن را روزی تاریخی و ثبت شده در ذهن و خاطر ملت دانست و اظهار کرد: ورود امام به ایران به معنای واقعی پایان ظلم و بی‌عدالتی در کشور بود، ورود مردی تاریخی به کشورش بعد از 15 سال به ظلم و تاریکی حکومت طاغوت پایان داد و به جهانیان ثابت کرد تا زمانی که دل‌های مومن با اتحاد خواهان عدالت باشند استکبار جهانی هیچ جایگاهی در میان آن‌ها ندارد.

امام جمعه باشت افزود: ورود امام راحل به کشور ایران بشریت را از خواب غفلت بیدار ساخت و اسلام و انسانیت را احیا کرد.

 

وی ادامه داد: شخصیت امام راحل به حدی با عظمت و والا بوده که پس از گذشت سال‌ها هنوز ملت‌های جهان به تحلیل شخصیت آن مرد تاریخی می‌پردازند و ما شاهدیم که دنیای امروز از چنین شخصیتی وا مانده است.

عبودی اذعان کرد: گرامی‌داشت این روزها نباید شعاری و مختص به جشن‌ها و زنگ‌های انقلاب شود بلکه باید اهداف و آرمان‌های امام برای عموم به خصوص نسل‌های جوان تبیین شود و تفکر امام به آنان انتقال داده شود.

به گزارش فارس از لنده، سید عیسی تقوی‌فرد در مراسم زنگ انقلاب این شهر گفت: با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس ایران اسلامی، بیانگر این مهم بوده که نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی با وجودی که انقلاب را درک نکرده‌اند، ولی بر سر آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی ایستاده و از انقلابی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده پاسداری می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش لنده افزود: جوانان فهیم و بصیر ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که آسایش و امنیت حاکم بر جامعه مرهون از خودگذشتگی، ایثار و شهامت دلیرمردان و شیر زنانی است که با رهبری و هدایت پیامبرگونه امام راحل، انقلاب اسلامی را به ثمر نشانده و در طول هشت سال دفاع مقدس با ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی زمینه تثبیت این نظام الهی را فراهم کرده‌اند‌.

تقوی‌فرد تصریح کرد: دانش‌آموزان امانتدارانی صدیق بوده که با قدرشناسی از این میراث گرانقدر، که با رنج و مشقت ملت غیور ایران به دست آمده و هزاران شهید برای تثبیتش جان خود را فدا کرده‌اند با حضور در همه صحنه‌های سیاسی و اجتماعی نظیر راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن، یأس و ناامیدی را نصیب دشمنان ایران اسلامی خواهند کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران متعلق به قشر، زمان و مکان خاصی نیست، این انقلاب جریانی دائمی است که در مسیر پیشرفت، توسعه و اقتدار قرار داشته و هیچ مانعی نمی‌تواند آن را در رسیدن به اهداف والای امام راحل متوقف کند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی