نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. بهمن 1392 - 20:43
با هدف جذب حمایت برای رفع محرومیت از کهگیلویه و بویراحمد، فرحناز رافع، رئیس جمعیت داوطلبان سازمان هلال احمر به دعوت گروه دانشجویی «نذر درمانی – فرهنگی مرهم» به این استان سفر می‌کند.

به گزارش چهار فصل ، محمد علی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در یاسوج، از حضور فرحناز رافع، رئیس جمعیت داوطلبان سازمان هلال احمر به کهگیلویه و بویراحمد با دعوت گروه دانشجویی «نذر درمانی – فرهنگی مرهم»خبر داد.


عضو شورای مرکزی گروه «نذر درمانی – فرهنگی مرهم» گفت: در طی فرایند رایزنی های پی در پی اعضای این گروه دانشجویی با مسئولان کشوری در راستای جذب حمایت های بخش های دولتی و خصوصی برای رفع محرومیت های استان، اعضای گروه مرهم به حضور بانوی خبر ساز ایران شتافتند که به دیداری موفق و رضایت بخش منتهی شد.


وی افزود: در این دیدار از محرومیت های استان و ظرفیت های بالای این منطقه از ایران زمین، گفت وگو صورت گرفت و گروه مرهم رزومه  خود را در ابعاد مختلف از جمله نقش فعال در رسیدگی به درمان مجروحین روستای گاودانه مطرح کرد.


عضو شورای مرکزی گروه مرهم ادامه داد: رافع در این دیدار با فاجعه انسانی خواندن ماجرای قطع انگشتان روستای گاودانه قول همکاری در زمینه رسیدگی به مردم آن روستا همچنین قول مساعدت در حل دیگر محرومیت های استان محروم کهگیلویه و بویراحمد را مطرح کرد.


کیانی با اشاره به برخی از نتایج این نشست گفت:  از جمله توافقاتی که برای مساعدت و همکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت، اعزام کاروان سلامت استان تهران به کهگیلویه و بویراحمد بود که در دهه فجر اتفاق می افتد.

 

وی افزود : ما قول حضور رافع در استان را نیز گرفته ایم که اگر برنامه های این بانوی خبر ساز ایران اجازه بدهد شاهد حضور استانی ایشان در دهه فجر امسال نیز خواهیم بود.


این عضو گروه مرهم گفت: در پی رایزنی های اعضای دانشجویی شورای مرکزی گروه مرهم با مسئولان استانی و کشوری هلال احمر قرار بر آن شد که کاروان سلامت استان تهران به شهرستان چرام اعزام شوند و به درمان رایگان مردم این منطقه بپردازند.


کیانی با اشاره به ساختار گروه مرهم گفت: این گروه از دانشجویان و برخی از فارغ التحصیلان هم استانی دانشگاه های مختلف کشور است که با هدف کمک به محرومان استان شکل گرفت.

انتهاي پيام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی