نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. اسفند 1392 - 12:20
محمدی تبار مدیرکل منابع انسانی شد
حاشیه دیگری در استاندار کهگیلویه و بویراحمد
محمدی تبار مدیرکل منابع انسانی شد
در سکوت رسانه ها در مدت اخیر، استاندار دولت اعتدال، این گزینه اصلاح طلب را که پیش از این موفق به کسب هیچ پستی نشده بود، به عنوان مدیر کل دفتر منابع انسانی استانداری منصوب کرد.

به گزارش چهار فصل به  نقل از سایت مردم استان (ک وب)؛ طی حکمی از سوی سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، وحید محمدی تبار به عنوان مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری منصوب شد.

محمدی تبار، ۳۳ ساله  دارای مدرک کارشناسی مهندسی کشاوری و کارشناس ارشد علوم سیاسی است.

وی دارای پرونده مشخصی در دوران دانشجویی در دانشگاه یاسوج می باشد وپیش از این نیز به عنوان یکی از گزینه های مدیر کل بحران استانداری معرفی شده بود که از سوی رسانه های مختلف با واکنش روبرو شد.

اما در سکوت رسانه ها در مدت اخیر، استاندار دولت اعتدال، این گزینه اصلاح طلب را که پیش از این موفق به کسب هیچ پستی نشده بود، به عنوان مدیر کل دفتر منابع انسانی استانداری منصوب کرد.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا نهاد های امنیتی صلاحیت این شخص را برای تصدی این مسئولیت تایید کرده اند یا خیر؟

اگر پاسخ منفی است، استاندار چگونه به خود این اجازه را می دهد که بدون تصویب نهاد های مربوطه و تاییدیه امنیتی آنها اقدام به انتصاب گزینه هایی با سابقه مشخص می کند؟

 و اگر پاسخ مثبت است که بحث دیگری می طلبد که در این متن نمی گنجد.

پیش از محمدی تبار، سید علی وفایی مقدم این مسئولیت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی