نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1392 - 19:50
عدم جمع آوری و دفن غیره اصولی زباله ها در شهرک فجر لنده باعث ایجاد نگرانی و مشکلات بهداشتی برای ساکنان این شهرک در آستانه سال نو شده است.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبر لنده ، عدم جمع آوری و دفن غیره اصولی زباله ها در شهرک فجر  شهر لنده باعث ایجاد نگرانی و مشکلات بهداشتی برای ساکنان این شهرک در آستانه سال نو شده است.

گفتنی است عده ای از اهالی این شهرک به علت عدم جمع آوری زباله ها توسط شهرداری اقدام به رهاسازی زباله ها در محیط مسکونی شهرک کرده اند و عده ای هم نیز اقدام به آتش زدن زباله ها می کنند که مشکلات بهداشتی را  در این محل بوجود آورده است.

 

 

 

سرازیر شدن آب حمام و منازل مسکونی در کوچه ها نیز زمینه گسترش بیماری های پوستی را برای کودکان و عابران نیز فراهم کرده است که توجه و نظارت بیشتر مسئولان بهداشتی شهرستان را می طلبد.

 

 

امیداوریم شهرداری لنده علی رغم مشکلات مالی و کمبود نیروی انسانی که دارد  قبل از سال جدید اقدام به جمع آوری زباله های این شهرک کند تا مشکل رها سازی زباله در این شهرک حل شود و مردم این شهرک با شوق و ذوق بیشتری میل  دعوت از میهمانان نوروزی را در سال جدید برای خود داشته باشند.

گزارش و عکس : سید اسماعیل میری

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی