نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. اسفند 1392 - 13:36
در طی تماس های تلفنی مکرر به این پایگاه خبری مبنی بر نرخ گذاری عجیب در تنها پارکینگ عمومی در مرکز شهر یاسوج ما را بر این داشت که به این پارگینک سری بزنیم و از نزدیک شاهد این قضیه باشیم.

به گزارش چهار فصل ، این روز ها شهر یاسوج کم کم  خود را برای استقبال از  میهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز 93 آماده می کند.

 

اگر سری به مرکز شهر یاسوج زده باشیم متوجه تخریب مدرسه قدیمی شهر یاسوج در مرکز این شهر و جایگزینی این مرکز فرهنگی به تنها پارکینگ عمومی در مرکز شهر می شویم.

در طی تماس های تلفنی مکرر به این پایگاه خبری مبنی بر نرخ گذاری عجیب در تنها پارکینگ عمومی در مرکز شهر یاسوج ما را بر این داشت که به این پارگینک سری بزنیم و از نزدیک شاهد این قضیه باشیم.

 

 ابتدا در بازیدی که خبرنگار چهارفصل از این پارکینگ در مرکز شهر یاسوج داشت با فضای نامناسب و کل آلود در ورودی این پارکینگ مواجه شد.

 

خبرنگار چهار فصل در بررس که در روزهای متفاوت از این پارکینگ داشت با دو نوع نرخ گذاری در این پارکینگ روبرو شد.

 

بررسی های انجام شده در روز اول به این شکل بوده که هزینه ورودی برای هر خودرو 800 تومان  و به ازای هر ساعت هم 200 تومان که با این نرخ گذاری در هر صورت به ازای ورود هر خودرو از 10 دقیقه تا 1 ساعت 1000 تومان باید توسط راننده خودرو  به پارکینگ دار پرداخت شود.

 

در بررسی صورت گرفته در روز دوم از این پارکینگ به این شکل نرخ گذاری صورت گرفته که هزینه ورودی با ربع ساعت 500 تومان و به ازای هر ساعتی 200 تومان  با این روش هم ماشین 10 تا 15 دقیقه پارک شود و دوباره بیرون بیاید 500 تومان باید به پارکینگ دار پرداخته کند.

 

گفتنی است از انجا که این پارکینگ از موقوفات نزد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد است خوب است که برای  شفافیت بیشتر این نوع نرخ گذاری یک بنر شامل نرخ پارکینگ در این محل نصب شود.

لازم به ذکر است مسئولینی که در نرخ گذری این پارگینگ دخیل هستند باید کیفیت پارکینگ را در نرخ گذاری پارکینگ عمومی لحاظ کنند تا پیشاپیش زمینه نارضایتی برای استقبال  از میهمانان نوروزی در مرکز استان ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی