نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. اسفند 1392 - 21:37
در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان دنا در سال 92، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دنا معرفی شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از سفیر دنا در این مراسم که با حضور مصطفی مهدی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد عنوان داشت: عزیزانی که ایثار گری کرده اند زحمات بسیار بسیارفراوانی کشیده اند و و کسی از افراد دیگر نمیتواند ادعا کند که به اندازه ذره ای از زحمات و از خود گذشتگی های آن دلیر مردان را در قبال این نظام انجام داده است.
وی ادامه داد: خوبی کار شهدا این بود که همان لحظه ایثارشان پریدند و رفتند وبعد از آن نماندند که تکلیفی برای حفظ کردنش داشته باشند ولی سختی کار ایثارگرانی که در حیات هستند این است که این زحمت را تا لحظه آخر باید به دوش بکشند که ضایع نشود و این کار سختی است.
مهدي رئيس سازمان بنيا دشهید و امور ایثار گران استان گفت: در چنین نهادی بایستی انسان هایی شایسته و افضل خدمتگزار باشند تا در تعاملات و برخورد هایی که با جامعه شریف ایثارگر و شهید دارند کمترین خطا و ایراد ممکن هم صورت نگیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پایان این مراسم از زحمات نیک دار شد رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تشکر و هجیر تیموری را به ریاست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دنا معرفی نمود.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی