نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. فروردين 1393 - 11:45
فرماندار شهرستان لنده گفت: شهرستان لنده با آمادگی کامل به استقبال میهمانان و مسافران نوروزی خواهد رفت.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبر لنده ، محمد مرادی عصر امروز در بازدید از ایستگاه راهنمای مسافران و گردشگران نورزی هلال احمر و میراث فرهنگی و گردشگری در ورودی شهرلنده ، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: شهرستان لنده با چشم انداز های  طیبعی بکر و چشم نواز آغوش خویش را برای میهمانان نوروزی باز کرده است.

 

 وی افزود: شهرستان لنده دارای امام زادگان واجب التعظمی همچون امام زاده سید عمادالدین ولی(ع) در روستای مونه و امام زاده شیخ ابراهیم عباس(ع) در روستای مالشیخ و امام زاده سلطان پیر احمد(ع) در روستای مال آخوند می باشند که در این ایام میزبان میهمانان و مسافران و زائران زیادی است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: برپایی کمپ راهنمای مسافران نوروزی توسط هلال احمر و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری و خیمه نماز و چادر های اسکان مسافران و ایجاد پاسگاه انتظامی سیار در ورودی شهر از مهمترین اقدامات ستاد خدمات سفر شهرستان لنده می باشد.

وی تاکید کرد: کمیته فرهنگی ، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهرستان لنده با تهیه و نصب بنر در معرفی جاذبه ها و نقاط دیدنی و گردشگری شهرستان لنده اقدام کرده است که علاوه برآن اقدام به توزیع بسته های فرهنگی در این ایام را خواهند داشت.

مرادی در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جدید تا 14 فروردین ماه 93 بخشدار موگرمون بعنوان ناظر و هماهنگ کننده امور در شهرستان لنده مسئول پیگیری و مطالبات شهروندان و مسافران نوروزی در شهرستان لنده خواهد بود.

وی یاد آورشد: نیروی انتظامی با آمادگی کامل برای برقرای امنیت و حفظ و آرامش مسافران و گردشگران نوروزی بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان نورزی در شهرستان لنده می باشند.

 '

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان لنده در پایان تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه و لنده ، فوریتهای پزشکی اورژانس 115 و مرکز بستردرمانی لنده شده است این آمادگی در نیرو های امدادی جهت حوادث غیرقابل پیش بینی فراهم شده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی