نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. فروردين 1393 - 11:52
تجهیز 900 کلاس درس یاسوج برای پذیرایی از مسافران نوروزی
رئیس آموزش و پرورش بویراحمد خبر داد
تجهیز 900 کلاس درس یاسوج برای پذیرایی از مسافران نوروزی
رئیس آموزش و پرورش بویراحمد از آمادگی کامل ستاد اسکان این شهرستان و تجهیز 900 کلاس درس برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش چهار فصل ، محمدرضا شریعتی در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بیش از 900 کلاس درس در این شهرستان با 103 آموزشگاه آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی هستند.

وی ادامه داد: مدارس ما به سه درجه تقسیم‌بندی شده و در هر کدام به تناسب درجه‌ای که دارند امکانات و تجهیزات تعبیه شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: در مدارس درجه یک یخچال و تلویزیون و سایر امکانات را دیگر داریم اما در مدارس درجه 2 تنها تلویزیون وجود ندارد و در مدارس درجه سه تنها امکانات بهداشتی و زیرانداز و به صورت کلی امکانات ضروری وجود دارد.

شریعتی افزود: بیش از هر چیز بحث نظارت برای ما مهم است که خود من به عنوان رئیس ستاد اسکان به صورت مرتب از نحوه فعالیت ستاد اسکان بازدید خواهم کرد.

این مسئول تصریح کرد: ستاد اسکان از 15 بهمن‌ماه کار خود را آغاز کرد و در این مدت یک ماهه نیازسنجی به عمل آمد و اکنون با برنامه و به صورت هدفدار و منظم از میهمانان خود پذیرایی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای ما بیش از هر چیز رعایت متانت و ادب و اخلاق اسلامی در برخورد با مسافران نوروزی مهم است، خاطرنشان کرد: از هرگونه کوتاهی و قصوری چشم‌پوشی نمی‌کنیم چراکه با آبروی یک شهرستان روبه‌رو هستیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: نیروهای ما اعم از حسابدار و صندوق‌دار به صورت تمام وقت در حال فعالیت هستند و ستاد اسکان با قوت و صلابت به کار خود تا پایان ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی