نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. فروردين 1393 - 3:13
همزمان با دور اول سفرهای نوروزی مهمانان نوروزی به پایتخت طبیعت ایران وارد شدند.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، در اولین روز از سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» پایتخت طبیعت ایران در آغازین روزهای سفرهای نوروزی پذیرای خیل عظیم هموطنان از جای جای ایران اسلامی بود.

در ایستگاه فلکه جهاد که در اول ورودی یاسوج واقع شده شاهد حضور هموطنان از شمال تا جنوب و از شمال غرب تا جنوب شرق و استان‌های مرکزی هستیم.

ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرستان بویراحمد نیز همچون سنوات گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سه ایستگاه ستاد اجرایی خدمات سفر در فلکه جهاد ـ ورودی آبشار یاسوج و فلکه راهنمایی نیز استقرار یافتند تا به نحو مطلوب و شایسته از میهمانان سرزمین چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد و پایتخت طبیعت ایران استقبال کنند.

در ستاد استقبال مسافران نوروزی ورودی شهر یاسوج با راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی، تهیه غذاهای محلی از جمله آش کارده و به نمایش گذاشتن لباس‌های محلی از میهمانان با راهنمایی خوب اعضای ستاد و جوانان توانمند و کوشای هلال‌احمر استقبال می‌شود تا خاطره‌ای خوش از شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

وجود خودروهای پلاک گوناگون و متفاوت گواه ورود گردشگران زیادی از استان‌های کشور به پایتخت طبیعت ایران است.

استان کهگیلویه و بویراحمد که در جنوب غربی ایران قرار گرفته است، یکی از استان‌های زیبای کشور می‌باشد که به سرزمین چهار فصل شهرت دارد.

کهگیلویه و بویر احمد از شمال با چهار محال بختیاری، از شمال شرق با اصفهان، از شرق با استان فارس، از غرب با خوزستان و از جنوب با بوشهر همجوار است.







 








 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی