نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. فروردين 1393 - 12:25
امام جمعه موقت شهر یاسوج :برنامه ها و شعار سال مطرح شده توسط مقام معظم رهبری همه از روی حمکت ، درایت، برنامه ریزی خاص و با تامل صورت گرفته است که لازم است مسئولان این برنامه ها را با برنامه ریزی کامل در سال جدید دنبال کنند.

حجت الاسلام سيد علي صالح موسوي اعظم در گفت و گو با چهارفصل به شعار سال  و برنامه هایی که مقام معظم رهبری  برای سال جدید ابلاغ فرمودند اشاره کرد و گفت: برنامه ها و شعار سال مطرح شده توسط مقام معظم رهبری همه از روی حمکت ، درایت، برنامه ریزی خاص و با تامل صورت گرفته است که لازم است مسئولان این برنامه ها  را با برنامه ریزی کامل در سال جدید دنبال کنند.

 

وی در ادامه گفت: ما برای اینکه به کشور های دیگر وابستگی نداشته و استقلال خودمان را حفظ کنیم باید در هر جایی با دنبال کردن بحث اقتصاد مقاومتی و  اتکا به تولید داخل زمینه استقلال را فراهم کنیم.

 

امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به نقش مهم اقتصاد مقاومتی در برخورد با  هجمه دشمنان به کشور خاطرنشان کرد: دشمنان بزرگترین ضربه ای که بر هر کشوری می توانند وارد کنند در بحث مسائل اقتصادی  و مسائل سیاسی است که رویکرد اقتصاد مقاومتی می تواند راهگشای این مسیر باشد.

 

وی به خربد کالای داخلی توسط مردم و صداقت، امانت و محکم کاری این کالا ها در مقابل کالا های خارجی اشاره کرد و افزود: وقتی فرهنگ ما  تبدیل به یک فرهنگ باوری در جامعه شود و محکم کاری در مسائل به وجود می آید آنجا است که واقعا صداقت،امانت و محکم کاری در تولیدات داخل به وجود می آید.

 

موسوي اعظم در ادامه گفت: در جایی که افراد جامعه چشم شان به کالای خارج باشد وقتی که ببینند واقعا صداقت،امانت و محکم کاری در تولیدات داخل هم وجود دارد سراغ کالای خارجی نمی رود  و باور ، اعتقاد و عزم ملی برای خرید داخلی در کشور به وجود می آید.

 

امام جمعه موقت شهر یاسوج اظهارداشت: اگر ما فرهنگ و باور مان را بر اساس باور های دینی دنبال کنیم  می توانیم شاهد بالا رفتن زمینه اعتماد و میزان تولیدات داخلی در کشور باشیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی