نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. فروردين 1393 - 17:33
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:قطعاً تحریم ها مردم ما را مقاوم تر و مصمم تر کرده و خلاقیت و توانمندی های جوانان ما را شکوفاتر می کند.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس ، فتاح محمدی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مباحث اقتصادی و شعار سال 93، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مباحث اقتصادی و موضوع اقتصاد مقاومتی در اواخر سال 92 پیش بینی می شد که بخشی از شعار سال در خصوص اقتصاد باشد.

 

وی افزود: در نشستی که مقام معظم رهبری با شورای عالی انقلاب فرهنگی داشتند اشاراتی نیز به اهمیت و ضرورت فرهنگ داشتند که نشانگر اهمیت و ضرورت فرهنگ است و بنابراین با توجه به فرمایشات رهبری، حوزه فرهنگ و اقتصاد از مواردی است که باید به عنوان یک ضورورت در جامعه امروز ما مورد توجه قرار گیرد.

 

محمدی با اشاره به ضرورت بحث فرهنگ در جامعه ابراز داشت: در کنار مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، بحث فرهنگ از اولویت ها و موارد زیربنایی و اساسی در توسعه پایدار است و به همین جهت ما نیز در سال جدید در استان با تدوین برنامه یک ساله و چهارساله دو محور اقتصاد و فرهنگ را به عنوان برجسته ترین موارد کارکردی و برنامه ای خود لحاظ می نماییم.

 

وی با بیان این مطلب که محور و پایه حرکت و برنامه ریزی استان مبتنی بر اصل مباحث اقتصادی و فرهنگی است، ادامه داد: در برنامه های یک ساله ای که در حوزه های بخشی و فرابخشی در استان کهگیلویه و بویراحمد تبیین می شود امیدواریم بتوانیم در تحقق این دغدغه مقام معظم رهبری گام برداریم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ابراز امیدواری کرد که با تبیین راه کارها بتوان در زمینه تقویت باورهای فرهنگی و مرتفع کردن نیازهای اقتصادی مردم جامعه گام مؤثری برداشت و تا حدودی از فشارها و تهدیدهایی که امروز در حال طراحی بر علیه نظام جمهوری اسلامی است، کاسته شود.

 

وی به ظرفیت های بالقوه استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنعت و معدن و آب اشاره کرد و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای نیروهای توانمندی است که با بسترسازی، زمینه سازی و ایجاد فرصت شغلی که توسط دولت تبیین و ابلاغ می شود می توان زمینه را برای شکوفایی سرمایه و اقتصاد داخلی فراهم کرد.

 

محمدی به موضوع تحریم ها اشاره کرد و گفت: تحریم ها از اوایل انقلاب تا کنون وجود داشته اما الحمدلله حضور مردم در صحنه های مختلف نشان داده است که این مردم حاضر به از دست دادن استقلال، تمامیت ارضی و باورهای خود نبوده و نیستند.

 

وی افزود: قطعاً تحریم ها مردم ما را مقاوم تر و مصمم تر کرده و خلاقیت و توانمندی های جوانان ما را شکوفاتر می کند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: مسئولین باید با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری با حساسیت و برنامه ریزی پیگیری، دلسوزی و تعهد بتوانند ظرفیت ها را برای تحقق شعار سال 93 ایجاد نمایند و زمینه را برای استفاده از نیروی های خلاف در استان فراهم کنند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا