نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. فروردين 1393 - 8:43
در حالیکه تنها چهار روز از تعطیلات نوروزی می گذرد،مردم شهرستان چرام با حضور گسترده مسافرین نوروزی در این شهر مواجه شده اند.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چرام، تعطیلات نوروزی فرصت خوبی است تا با مسافرت کردن به نقاط مختلف و دیدنی کشور خستگی ناشی از یک سال کار طاقت فرسا را از تن به در کنیم .

هرساله با فرارسیدن بهار و تغییرات آب و هوایی استان کهکیلویه و بویر‌احمد و بالاخص شهرستان چرام شاهد مسافران زیادی است که از اقسا نقاط کشور به این منطقه زیبا و تاریخی مسافرت می کنند و از زیبایی های مناظر طبیعی و بکر آن لذت می برند.

 

امسال نیز در حالیکه تنها چهار روز از تعطیلات نوروزی می گذرد،مردم شهرستان چرام با حضور گسترده مسافرین نوروزی در این شهر مواجه شده اند.

باغ چشمه بلقیس چرام یکی از مهمترین جاذبه‌های توریستی منطقه  بوده که در 3 کیلومتری شهر چرام واقع شده است و در تمام فصول سال بالاخص فروردین ماه مهیای پذیرایی از مهمانان وگردشگران نوروزی است.

 

این روزها مسافران زیادی از تمام نقاط کشور برای تفریح و گردش در باغ زیبای چشمه بلقیس راهی شهرستان چرام شده و از زیبایی های این باغ کم نظیر لذت می برند.

انتهای پیام/گ

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی