نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. فروردين 1393 - 17:49
شیفت بندی و نظارت ضعیف بر کار پزشکان اورژانس شهر سی سخت در ایام تعطیلات نوروز امسال این مکان را بیشتر به یک خوابگاه شبیه کرده تا اورژانس!

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سفیر دنا ، در ایام تعطیلات نوروزی برخی از ادارات و نهادها مانند یگان های انتظامی و نظامی، بیمارستان ها و مراکز درمانی باید بدون وقفه به مردم خدمات ارائه دهند.

سیستم این نهادها  و مراکز به صورت شیفت بندی بوده و شخصی که در این ایام مسئول شیفت است باید به نحو احسن و در راستای رضایت مردم ارائه خدمت نماید.

یکی از شهروندان شهر سی سخت در تماس با این پایگاه خبری ضمن ابراز ناراحتی از نحوه خدمات دهی اورژانس این شهر خواستار رسیدگی مسئولان به حسن انجام کار نیروهای مرکز خدمات درمانی و اورژانس این شهر شد.

این شهروند سی سختی بیان داشت: چند روز پیش در حالی که وضعیت جسمانی نامساعدی داشتم به مرکز اورژانس شهر سی سخت مراجعه کردم که در کمال تعجب و به دور از رسالت کاری، پزشک شیفت آن روز از دیدن من خودداری و با حال بد و وضعیت نامساعد بدون ویزیت پزشک به خانه برگشتم.

وی که از این موضوع بسیار ناراحت بود، افزود: وقتی به اورژانس شهر سی سخت مراجعه کردم کارکنان اورژانس اورژانس به من گفتند که پزشک در حال صرف غذا است و باید مدتی را صبر کنی.

وی ادامه داد:  منتظر ماندم تا بعد از غذا مرا ویزیت کند اما در کمال ناباوری به من گفتند که پزشک در حال استراحت و خواب بعد از ظهر است که این عمل دکتر موجب تعجب و رنجش خاطر من شد و مجبور شدم با همان وضعیت بیمار به خانه برگردم.

سئوالی که این بیماراز این پزشک و مسئولین مرکز بهداشت دنا دارد این است که آیا اگر یکی از بستگان یا خانواده این پزشک در آن موقع از روز به اورژانس مراجعه می کرد همین برخورد با او وی صورت می گرفت؟!  

برخورد با این گونه سهل انگاری های پزشکان و کسانی که با جان مردم سر و کار دارند امری لازم و غیر قابل اجتناب است که مطمئناً باعث جلوگیری از اتفاقاتی ناگوار تر می شود.

اما توصیه این پایگاه خبری به بیماران شهر سی سخت: لطفاً قبل ازمراجعه به اورژانس این شهر ابتدا از برنامه روزانه و ساعات خواب پزشکان این مرکز مطلع شوید و سپس مراجعه نمایید.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی