نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. فروردين 1393 - 13:59
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:سبقت غیرمجاز به عنوان بیشترین تخلف رانندگی ایام نوروز امسال کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش چهار فصل ،  سرهنگ غلامعباس غلامزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با فرارسیدن دور دوم تعطیلات نوروز و ورود گردشگران به سرزمین چهار فصل نیروی انتظامی برنامه‌‌هایی در راستای ایجاد نظم و امنیت بیشتر اماکن گردشگری، جاده‌‌های درون شهری و برون شهری را در دستور کار دارد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور ایجاد نظم و امنیت بیشتر در حوزه انتظامی،  پلیس راه و راهور در سطح جاده‌‌های اصلی و تفرجگاه‌‌ها اکیپ ‌های انتظامی مستقر شدند تا در صورت هرگونه خلاف با خاطیان در این ایام برخورد قانونی اعمال شود.

غلامزاده از اسقرار اکیپ‌های گشت خودرویی و موتوری در تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار کرد: در روزهای باقی مانده تعطیلات نوروزی و به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران از تمام توان نیروی انتظامی در راستای برقرار نظم و امنیت استفاده می‌کنیم.

مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد شعار انتظامی نوروز 93 را امنیت، سلامت و نشاط با رهاورد نظم و قانون عنوان کرد و گفت: ایستگاه‌های انتظامی در مکان‌های پرتردد درون شهری و برون شهری استان به منظور خدمات‌رسانی به مسافران مستقر هستند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها شاهد کاهش تصادفات در سطح جاده‌ها و سفری بی‌خطر برای مسافران نوروزی باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 30 اکیپ گشت محسوس، نامحسوس، پیاده‌رو و موتورسوار در جاده‌های ارتباطی، مناطق گردشگری و مکان‌های زیارتی کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های کنترل تخلفات رانندگی و جرایم اجتماعی در حال خدمت‌رسانی هستند.

غلامزاده با تاکید بر این‌که ارتقای کیفیت خدمات مهمترین اولویت نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: با همکاری خوب مردم، مسافران نوروزی و حضور خوب ماموران انتظامی در مکان‌های گردشگری و زیارتی شاهد امنیت خوب در این استان هستیم.

این فرمانده ارشد انتظامی از کاهش 14 درصدی تخلفات رانندگی در نوروز امسال نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: سبقت غیرمجاز به عنوان بیشترین تخلف رانندگی ایام نوروز امسال کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی