نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. فروردين 1393 - 14:04
امام جمعه موقت یاسوج گفت:مسئولان ما باید به این نکته واقف باشند که مدیریت جهادی با یک مدیریت ایستا و سست متفاوت است.

به گزارش چهار فصل حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و همچنین تسلیت ایام فاطمه با اشاره به ویژگی های امام در جامعه مسلمین اظهار داشت: یکی از ویژگی های امام در جامعه مسلمین این است که مشکلات و مسائل اساسی جامعه اسلامی را درک و در جهت رفع آن ها به مسئولان متذکر می شوند.

 وی با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر انقلاب به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» ابراز داشت: با توجه به تحولات صورت گرفته در سطح جهان، تحولاتی نیز در کشور ما رخ داده که رهبر حکیم انقلاب در چند سال اخیر اقتصاد را یکی از محورهای نامگذاری سال ها قرار داده اند.

حجت الاسلام حسینی صدر ادامه داد: رهبری سال 93 را بر چهارعنوان اساسی نامگذاری فرموده اند که اقتصاد و فرهنگ دو موضوع مهم آن است.

وی با اشاره به اهمیت این دو موضوع بیان داشت: اقتصاد و فرهنگ دو رکن اساسی در یک جامعه هستند به گونه ای که می توانند باعث سقوط یا رسیدن یک جامعه به نقطه اوج شوند.

امام جمعه موقت یاسوج لزوم رسیدن به نقطه اوج جامعه را عزم ملی دانست و گفت: عزم ملی به عنوان چاشنی دو موضوع اقتصاد و فرهنگ می تواند در تحقق شعار سال با عزم احاد مردم، مسئولین و کارکنان نظام عمل کند.

وی افزود: مدیریت جهادی نیز به عنوان رکن چهارم شعار سال 93 می تواند اقتصاد، فرهنگ و عزم ملی را مدیریت نماید.

حسینی صدر به اهمیت موضوع مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: مسئولان ما باید به این نکته واقف باشند که مدیریت جهادی با یک مدیریت ایستا و سست متفاوت است.

وی ادامه داد: مدیریت جهادی یعنی اینکه مدیران باید در سطوح کلان، میانی و جزئی مدیریتی در میدان باشند و در راستای تحقق شعار سال 93 تلاش کنند.  

امام جمعه موقت یاسوج اقتصاد مقاومتی را در راستای شعار سال 93 دانست و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه اقتصادی که در مقابل معضلات، مشکلات و آسیب ها مقاوم باشد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی