نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. فروردين 1393 - 13:48
سرپرست تیم فوتبال شهرداری گفت: هواداران مطمئن باشند که با پیگیری های لازم امتیاز کسر شده تیم شهرداری یاسوج به این تیم بازگردانده می شود.

سید مذکور فرجی در گفت و گوی اختصاصی با چهار فصل در مورد صدور رأی کسر یک امتیاز از تیم شهرداری یاسوج، اظهار داشت: با توجه به اتفاقات رخ داده در بازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج و پدیده مشهد در یاسوج، کمیته انضباطی فوتبال رأی به کسر یک امتیاز، بازی بدون تماشاگر و جریمه نقدی تیم شهرداری یاسوج داده است.

 

وی با بیان اینکه تیم شهرداری اعتراض خود را به رأی صادره به صورت مکاتبه ای اعلام کرده است، ادامه داد: بعد از ابلاغ حکم کمیته انضباطی فوتبال بلافاصله تیم شهرداری طی مکاتبه ای با کمیته انضباطی اعتراض خود را نسبت به رأی صادره اعلام کرده که به اشتباه دستور بایگانی نامه ارسالی باشگاه را صادر شده است.

 

تفسیر به رأی دلیل عدم رسیدگی به اعتراض تیم فوتبال شهرداری یاسوج

فرجی دلیل اشتباه رخ داده را تفسیر به اشتباه کلمه مساعدت اعلام کرد و ابراز داشت: به دلیل اینکه رأی صادر شده هم زمان با تعطیلات نوروز بود ما از طریق یکی از کارمندان فدراسیون که در این زمینه فعالیت داشتند پیگیر اعتراض تیم شهرداری یاسوج شدیم.

 

وی ادامه داد: در کمال تعجب به ما اعلام شد که اعتراض تیم شهرداری یاسوج ثبت شده و به دلیل اینکه در نامه درخواست مساعدت شده بود به اعتراض رسیدگی نشده و نامه بایگانی شده است.

 

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج بیان کرد: در نامه ارسالی به فدراسیون قید شده بود «ضمن اعتراض به رأی صادره تقاضای رسیدگی و مساعدت لازم را داریم» که به دلیل تفسیر به رأی کلمه مساعدت، بدون رسیدگی به اعتراض، دستور بایگانی آن صادر شده بود.

 

وی تصریح کرد: به محض شروع شدن فعالیت فدراسیون فوتبال و بعد از ایام تعطیلات نوروزی برای تجدید نظر در رأی صادره تلاش می کنیم.

 

فرجی اطمینان داد با تکمیل پرونده و تجدید نظر در رأی صادره امتیاز کسر شده تیم شهرداری به این تیم بازگردانده می شود.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی