نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. فروردين 1393 - 10:22
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما در تحقق عزم ملی و مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد و فرهنگ مسئولیم و این شعار یک شعار بسیار اساسی است و شالوده تمام شعارهای دهه اخیری است که مقام معظم رهبری بیان کردند.

به گزارش چهار فصل امین کمالوندی در گفت و گوی اختصاصی با صبح زاگرس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال 93 « اقتصاد و فرهنگ با عزه ملی و مدیریت جهادی» بیان داشت: مقام معظم رهبری هر ساله شعاری را که انتخاب می کنند قطعاً نشان از درایت و تیزبینی ایشان دارد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب امسال هم با توجه به شرایط سال های قبل و در یک دهه گذشته دائماً و پله پله مباحث اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را گوشزد نموده و همیشه در هر بیاناتی که ایشان داشتند نکاتی را در مباحث فرهنگی متذکر شدند.

کمالوندی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در شعار امسال دو روی یک سکه را برای همه به نمایش گذاشتند، یک روی آن عزم ملی که شامل مردم می شود و روی دیگر آن مدیریت جهادی که مسئولین هستند و این دو روی سکه برای پیشرفت مباحث اقتصادی و فرهنگی جامعه ضروری هستند.

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد و فرهنگ یک تار و پود به هم تنیده ای هستند و مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که این شعارهای سال تبدیل به شعار زدگی و محدود به زدن بنر و تبلیغات محیطی نشود بلکه تبدیل به یک باور شود.

کمالوندی اظهار کرد: به عنوان یک مدیر باید باور کنیم که اگر سازمان تحت مدیریت ما می خواهد به توسعه اقتصادی و فرهنگی برسد باید مدیریت جهادی داشته باشیم.

وی تأکید کرد: اگر مدیری مدیریت می پذیرد باید بخش عمده ای از زندگی روزمره خود را به فراموشی بسپارد و در عرصه مدیریت جهاد کند، مخصوصاً در جنگ نرم که باید از همه مطامع  شخصی گذشت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند هر کجا ما قرار داریم  باید آن جا را جهاد قلمداد کرد، ادامه داد: ما از دو جهت مورد تهاجم قرار گرفته ایم یکی اقتصاد که بارها جبهه استکبار جهانی اعلام کرده است که هدف ما از تحریم ها کشاندن مردم برای لقمه ای نان به خیابان ها بوده و به حمدالله ناکام مانده اند.

وی تهاجم دیگر را در حوزه فرهنگ بیان کرد و گفت: سال هاست که کشور ایران مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است  هرچند اعتقاد داریم که ما اول تهاجم را به فرهنگ منسوخ شده غرب آغاز کردیم ، ماتمام نظم جهانی را بهم  زدیم نظمی را که قرار بود یک کدخدا داشته باشد و گفتیم که قرار نیست همیشه آمریکا تصمیم گیرنده باشد.

وی در پایان گفت: همه ما در تحقق عزم ملی و مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد و فرهنگ مسئولیم و این شعار یک شعار بسیار اساسی است و شالوده تمام شعارهای دهه اخیری است که مقام معظم رهبری بیان کردند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی