نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. فروردين 1393 - 21:20
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: امسال با فرمان رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی به دنبال نهادینه کردن این فرمان در تمامی ارکان شرکت نفت گچساران هستیم.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد باورساد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌ که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم بهره‌برداری نفت در کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اکنون سهم به سزایی در اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال دارد.

این مسئول ارشد نفتی ابراز داشت: بخش عمده‌ای از نفت کشور در این شهرستان و توسط این شرکت برای صادرات استحصال می‌شود که باید از آن به عنوان یک پایگاه مهم اقتصادی در کشور یاد کرد.

باورساد افزود: با داشتن این ظرفیت بزرگ فرمایشات رهبری بیش از همه متوجه ما خواهد بود که این وظیفه مسئولان و کارکنان شرکت نفت را دو چندان می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه اظهارات خود به فعالیت‌های فرهنگی این شرکت در طول سالیان اخیر اشاره کرد و گفت: در بیشتر مناسبت‌های مذهبی و ملی این شرکت برنامه‌های متنوعی را برای کارکنان و خانواده‌های آن‌ها و به صورت گسترده‌‌تر برای همه مردم این شهرستان اجرا می‌کند.

وی افزود: رویکرد فرهنگی شرکت نفت گچساران به گونه‌ای است که چتر آن برای عامه مردم گسترده است و تنها به مجموعه خود شرکت در این خصوص خدمات‌دهی نمی‌کند.

باورساد افزود: شرکت نفت گچساران در سال‌های اخیر اقدامات بزرگی در این خصوص انجام داده و با توجه به این که مردم این شهر نسبت به امر ورزش علاقه‌ای متفاوت دارند در ابعاد ورزشی نیز کارهای بزرگی انجام داده که در حیطه امور فرهنگی قابل تعریف است.

وی حضور چند تیم و دسته ورزشی از این شرکت در رقابت‌های لیگ برتر کشور را نشان دهنده عزم راسخ برای حضور در فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: با این فرمان جدید توسط رهبری همه تلاش ما بر این است تا در دو عرصه اقتصاد و فرهنگ الگویی برای سایر دستگاه‌های استان باشیم.

وی تحقق فرمان رهبری در بحث اقتصادی را تولید بیشتر و کمک به ایجاد فرصت‌های اشتغال دانست و تأکید کرد: از همه همکاران خود در این شرکت انتظار همکاری بیشتر و مضاعف در راستای تحقق فرمایش نوروزی رهبری را دارم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی