نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. فروردين 1393 - 10:33
با بررسی خبرنگار چهارفصل در ثبت اطلاعات سرپرست های خانوار در اکثر کافی نت ها و دفاتر پیش خوان در شهر یاسوج با پیام" سامانه در حال بروز رسانی است، بعدا مراجعه نمایید" رو شد.

به گزارش چهار فصل ، صبح امروز طی بررسی که خبرنگار چهارفصل از کافی نت ها و دفاتر پیش خوان در مرکز شهر یاسوج انجام داد با اختلال در سایت یارانه و صف های سرپرست خانوار ها برای ثبت نام رو برو شد.

 

در ابتدای این بررسی سرپرست های خانوار از حضور در ساعات اولیه صبح در کافی نت ها و دفاتر پیش خوان در مرکز شهر خبر دادند و از اختلال چند ساعته پیش آمده در شهر یاسوج ابراز نارضایتی داشتند.

 

با بررسی که خبرنگار چهارفصل در ثبت اطلاعات سرپرست های خانوار در اکثر کافی نت ها و دفاتر پیش خوان در شهر یاسوج انجام داد با پیام" سامانه در حال بروز رسانی است، بعدا مراجعه نمایید" رو شد.

شلوغی در بعضی کافی نت ها و دفاتر پیش خوان در مرکز شهر یاسوج به گونه ای بود که کافی نت ها و دفاتر پیش خوان با توزیع فرم های ثبت نام اطلاعات متقاضیان دریافت یارانه درصدد رفع شلوغی جمعیت در کافی نت و دفاتر پیش خوان بودند.

 

 گفتنی است در حالی که رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران نرخ مصوب کافی نت ها برای ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه را 2000 تومان اعلام کرد  تعدادی از کافی نت ها در مرکز شهر یاسوج امروز نرخ 2500 تومان را برای  ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه  برای خود در نظر گرفتند.

 

به نظر می رسد با توجه به زیاد بودن درخواست و استفاده از این سایت، مسئولین باید تدابیری در افزایش سرعت این سایت و همچنین کاهش زمان ثبت نام افراد بیاندیشند تا در 10 روز آینده با مشکلات کمتری مواجه شوند و باعث نارضایتی سرپرست های خانوار ساکن در روستا ها و حرکت این سرپرست ها به سمت مرکز شهر  و شلوغی کافی نت ها برای ثبت نام نباشیم.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی