نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. ارديبهشت 1393 - 21:06
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و افتتاح جاده ارتباطی پاتاوه - دهدشت افزون بر 200 میلیارد تومان است.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در بازدید از جاده پاتاوه - دهدشت اظهار داشت: در خصوص تأمین اعتبار این پروژ‌ه، رایزنی‌های لازم با وزارت راه و شهرسازی انجام گرفته است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به اهمیت این پروژه در راهسازی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه روند فیزیکی خوبی دارد و امیدواریم برای بهره‌برداری سرعت بیشتری بگیرد.

زارعی با بیان اینکه تاکنون افزون بر 100 میلیارد تومان برای ساخت این جاده ارتباطی هزینه شده است، عنوان کرد: این جاده ارتباطی 13 دهنه تونل به طول حدود هشت کیلومتر و 550 ابنیه فنی دارد که بزرگترین تونل آن به طول دو هزار و 300 متر است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و افتتاح این جاده ارتباطی را افزون بر 200 میلیارد تومان اعلام کرد.

زارعی تصریح کرد: تا پایان سال قطعه دوم جاده پاتاوه - دهدشت حدفاصل میان تنگان تا لوداب به طول 28 کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.   

وی، جاده ارتباطی پاتاوه - دهدشت یکی از بزرگترین پروژه‌های راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: با بهره‌برداری از این طرح بیش از 15 هزار نفر در شهر لوداب از راه مناسب بهره‌مند خواهند شد.

این مسئول به رونق بخش گردشگری در کنار این جاده اشاره کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن حدود 60 کیلومتر از جاده 136 کیلومتری پاتاوه - دهدشت در کنار رودخانه‌های پرآب مارون و لوداب و مناظر طبیعی شاهد تحولات چشمگیری در بخش صنعت گردشگری این منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی