نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. ارديبهشت 1393 - 12:47
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به ضعف رشته ورزشی شطرنج در استان اشاره کرد و گفت: این ورزش در استان یک مدیریت جهادی می‌خواهدتا از سرگردانی بیرون بیاید.

به گزارش چهار فصل  به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون شطرنج مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج کهگیلویه و بویراحمد برگزار و رئیس این هیئت شطرنج کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

جهانبخش ایزد‌پور اظهار کرد: شطرنج رشته ورزشی تخصصی و علمی است که نیاز به مدیریت علمی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به ضعف این رشته ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: رشته ورزشی شطرنج را باید در این استان بارور کنیم و در راستای رشد این رشته ورزشی گام برداریم.

ایزد‌پور عنوان کرد: این ورزش باید سینه به سینه در مدارس و دوره‌های ابتدایی شروع شود تا دانش‌آموزان از این رشته ورزشی آگاهی کامل پیدا کنند نه این که برای آن‌ها ناشناخته باشد.

وی همچنین تصریح کرد: امیدواریم مسئولان این رشته ورزشی فضا را در پارک‌ها و مدارس برای جوانان و نوجوانان این استان ایجاد کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ظرفیت‌ها خوبی که در جوانان این استان وجود دارد نوید رشد این رشته ورزشی را به ما می‌دهد که شاهد موفقیت کهگیلویه و بویراحمد در ورزش شطرنج باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این ورزش در این استان مدیریت جهادی می‌خواهد تا این رشته ورزشی را از سرگردانی بیرون بیاورد.

ایزد‌پور افزود: امیدواریم با همکاری فدراسیون شطرنج و همکاری همه مسئولان و اعضای هیئت شطرنج در استان تحولی در این ورزش ایجاد شود.

انتهای پیام/گ
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی