نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. ارديبهشت 1393 - 19:05
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجلس در رأی اعتماد به فرجی‌دانا اشتباه کرد.

به گزارش چهارفصل ،حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه اکنون برخی در دولت روحانی مشغول حاشیه‌سازی هستند و دولت هم بی‌تفاوت است، اظهار کرد: نمونه آن آقای یونسی است که به عمد در خصوص اقوام و مذاهب برای خود اظهار نظر می‌کند.

وی افزود: اخیرا وی در جمع یهودیان شیراز مطالبی را مطرح کرده که به غیر از حاشیه‌سازی چیز دیگری نیست و کسی هم در دولت از وی در این خصوص سؤال نمی‌کند.

بزرگواری حاشیه‌سازی افرادی مانند یونسی و خاتمی را برای این دولت بسیار خطرناک دانست و گفت: اگر در دولت احمدی‌نژاد تنها یک نفر حاشیه ایجاد می‌کرد اکنون در دولت روحانی ده‌ها نفر همانند آن را داریم.

وی گفت: برای مثال فردی در کنار گود نسبت به این دولت رفتار قیم‌مابانه و پدرانه دارد و برای این دولت تصمیم می‌گیرد که به صلاح آقای روحانی و دولت نیست این‌گونه در جامعه نسبت به وی و دولت یازدهم استنباط شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به وضعیتی که اکنون در دانشگاه‌ها در حال رخ دادن است اشاره کرد و گفت: آقای فرجی‌دانا خیلی نرم رأی اعتماد از مجلس گرفت و اکنون هر کاری که می‌خواهد در دانشگاه‌ها انجام می‌دهد که باید نسبت به حاکم شدن اوضاعی همانند دوره اصلاحات در دانشگاه اعلام خطر کرد.

وی ضرر اصلی را متوجه دولت و شخص رئیس ‌جمهور دانست و گفت: همه این دولت‌ها می‌آیند و می‌روند اما این رئیس‌جمهور است که توسط عده‌ای دور می‌خورد.

بزرگواری با هشدار نسبت به اقدامات خزنده‌ای که در حوزه‌های مختلف در حال شکل‌گیری است نسبت به شدت حرکت این جریان در دانشگاه‌ها هشدار داد.

وی حضور افرادی چون خاتمی را در دانشگاه حساب شده دانست و گفت: مجلس باید در این خصوص تصمیم اساسی اتخاذ کند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی