نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. ارديبهشت 1393 - 8:40
جستجوی بی فایده نمازگزاران برای پیدا کردن مهردر تالار معروف شهر یاسوج
در پی وضعیت نامناسب تالار ستاره شهر یاسوج رخ داد
جستجوی بی فایده نمازگزاران برای پیدا کردن مهردر تالار معروف شهر یاسوج
تعدادی از اساتید و میهمانان دانشگاه علمی کاربردی یاسوج به دنبال پیدا کردن مهر برای خواندن نماز اقدام به جستجو در تالار معروف شهر کردند که نتیجه ای در بر نداشت.

به گزارش چهار فصل، چند روز قبل به بهانه گرامیداشت مقام معلم شهید علامه مطهری محفل جشنی به منظور تقدیر و تشکر از اساتید دانشگاه علمی کاربردی در سالن تالار ستاره شهر یاسوج با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

در این مراسم جشن به هنگام اذان تعداد قابل توجهی از اساتید برای خواندن نماز جماعت در این تالار به طبقه بالای تالار ستاره شهر یاسوج هدایت شدند که با وضعیت نامناسب نمازخانه در این تالار مواجه شدند.

به گفته تعدادی از این اساتید مکانی که برای خواندن نماز در تالار با زیربنای به این بزرگی در نظر گرفته شده تنها یک اتاق کوچکی بود که این اتاق هم با کمبود مهر برای خواندن نماز مواجه بود.

گفته می شود در این تالار تعدای از نماز گزاران به دنبال پیدا کردن مهر و عده ای هم با تکه کاغذی که در جیب داشتند نماز خود را به جا آوردند.

این در حالی است که تعدادی از اساتید دانشگاه علمی کاربردی به خاطر بررسی نکردن تمام جوانب جشن بزرگداشت مقام معلم در تالار ستاره شهر یاسوج از برگزار کنندگان این مراسم ابراز گلایه کردند..

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی