نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. ارديبهشت 1393 - 9:07
اصولگرایان مطالبه‌ای از روحانی ندارند
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد
اصولگرایان مطالبه‌ای از روحانی ندارند
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: اصولگرایان مطالبه‌ای از روحانی ندارند.

به گزارش چهار فصل ، بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به دیدار برخی از چهره‌های اصولگرا با رئیس‌جمهور و اظهار بی‌اطلاعی از نام افرادی که در این نشست حضور داشته‌اند، اظهار کرد: آن‌گونه که در رسانه‌ها خوانده‌ام آقای مصری و برخی اعضای هیئت رئیسه مجلس با رئیس‌جمهور با نام جریان اصولگرا حضور داشته‌اند.

وی با بیان اینکه آقای مصری هم انتقاداتی نسبت به عملکرد دولت دارد، افزود: اگر دیداری با رئیس‌جمهور بوده بی‌شک دغدغه‌ها مطرح شده و مطالبه‌ای در کار نبوده است.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب ‌که جریان اصولگرا مطالبه‌ای از رئیس‌جمهور ندارد و به دنبال سهم‌خواهی نیست، افزود: سهمی باقی نمانده که اصولگرایان به دنبال آن باشند چراکه این دولت در واگذاری مسئولیت‌ها از دولت اصلاحات هم اصلاحاتی‌تر چینش نیرو کرد و تنها شعار اعتدال را داد.

بزرگواری اعتدال را تنها یک شعار از سوی دولت دانست و گفت: کاش فردی معنای اعتدال را برای ما تفسیر می‌کرد تا بدانیم یک‌ طرفه عمل کردن چه سنخیتی با اعتدال و میانه‌روی دارد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با بیان اینکه جریان اصلاحات هنوز هم از دولت متوقع است، تصریح کرد: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که این‌ها به حداکثر‌ها هم راضی نیستند و در آینده نزدیک همانند خاتمی در دوره اصلاحات، روحانی را نیز از اتوبوس پیاده خواهند کرد.

بزرگواری با اشاره به اینکه رئیس ‌جمهور دارای صبغه اصولگرایانه است و گذشته روحانی این را می‌گوید، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور هم به زودی متوجه خواهد شد که جریان اصلاحات از او چه می‌خواهد اما آنچه برای ما اهمیت دارد این است که جریان اصولگرا به دنبال سهم‌خواهی از رئیس ‌جمهور نیست هر چند که هنوز هم روحانی را در دایره اصولگرایی می‌داند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی