نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. ارديبهشت 1393 - 10:46
طی مراسمی قباد قربانی به عنوان سرپرست جدید کمیته امداد امام خمینی گچساران معرفی شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، روز گذشته و طی مراسمی سرپرست کمیته امداد امام خمینی گچساران منصوب شد.

این مراسم با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی از جمله مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مسئول حراست و مدیرکل روابط عمومی این نهاد و همچنین فرماندار گچساران در محل نمازخانه کمیته امداد گچساران برگزار شد.

در این مراسم از زحمات امرالله فروزنده مدیر سابق کمیته امداد امام خمینی گچساران تقدیر شد و قباد قربانی نیز طی حکمی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی گچساران در این مراسم با اشاره نقش کمیته امداد در کمک به مددجویان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی در راستای کمک به مددجویان، نیازمندان و افراد کم‌بضاعت به دستور امام راحل تشکیل شده که تاکنون در این امر گام‌های بزرگی در سطح کشور برداشته است.

امرالله فروزنده، با اشاره به مراسم تودیع و معارفه خود افزود: اینجانب به عنوان نیروی کمیته امداد در هر سمت و مسئولیتی که تشخیص کمیته امداد باشد، آماده خدمتگزاری به مردم هستم.

وی تصریح کرد: در طول دوران خدمت خود صادقانه و خالصانه در راستای اهداف تعریف شده و خط مشی کمیته امداد حرکت کرده و در این خصوص خدا را شاکرم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی