نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. ارديبهشت 1393 - 17:26
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت کمیته امداد در قالب وام بسیار بهتر از کمک بلاعوض است.

به گزارش چهار فصل  به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در دیدار با مسئولان کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ایام باسعادت میلاد امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: هر کس به قدر نماز و عبودیتش و به قدر انفاق و احسان و زکاتش می‌تواند به ولی و خدا نزدیک‌تر باشد.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انفاق و خیر و نفع رساندن به دیگران نتیجه هدایت خداوند است.

 آیت‌الله ملک حسینی با تقدیر و تشکر از امدادگران و آرزوی توفیق الهی برای آنان، بیان داشت: هر امدادگری باید افتخار کند که پای خود را جای پای حضرت علی(ع) بزرگترین امدادگر تاریخ می‌گذارد.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به اعتمادسازی در بین مردم اشاره کرد و گفت: عدم تبعیض و رعایت عدالت اعتماد می‌آورد و تبعیض باعث بی‌اعتمادی می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: تلاش برای برقراری عدالت، خدمت بی‌منت، و حمایت از محرومین و نیازمندان تلاش مقدس است.

این مسئول با بیان اینکه تلاش برای اینکه حمایت‌ها به صورت وام باشد تا صدقه و کمک‌های بلاعوض دیگر و این تلاش مقدس‌تر است، گفت: خداوند ثواب قرض را به 18 برابر و صدقه را10برابر می‌دهد و موفقیت در قرض بیش از صدقه است چون در قرض استقلال و مناعت انسانها حفظ می‌شود و کرامت انسانی محفوظ می‌ماند.

 آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: در این راستا باید آموزش‌های لازم داده شود و مدیریت علمی و نظارت کنیم تا این پول که به صورت وام پرداخت می‌شود تبدیل به یک سرمایه شود و سودآوری داشته باشد.

وی به تشکیل تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: باید با مدیریت و در قالب تعاونی‌ها مشکلات برطرف گردند و تمامی ظرفیت‌ها برای یک نتیجه مثبت و مفید یک جا جمع شود.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، مدیریت جهادی را مدیریت همه جانبه با رویکرد اخلاص محوری خواند و گفت: در راستای رفع مشکلات همه باید تلاش کنیم و دست به دست هم داده و با تعامل و همکاری خدمت رسانی مطلوب‌تری به مردم و به خصوص نیازمندان ارائه دهیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی