نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. ارديبهشت 1393 - 14:24
طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد عادل شریعت‌پور رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران باشت شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز طی مراسمی با حضور سید مصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار باشت و روئسای سابق و جدید بنیادشهید شهرستان باشت عادل شریعت‌پور به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان باشت معرفی شد.

سید مصطفی مهدی در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه محمد بهزادیان‌خوب رئیس سابق بنیاد شهید شهرستان باشت اظهار کرد: سخت‌ترین ماموریت در نظام جمهوری اسلامی ایران بر دوش خادمان و زحمت‌کشان بنیاد شهید و امور ایثارگران است چرا که بحث شهادت و فرهنگ شهادت بزرگترین عامل تشکیل استقلال نظام ‌جمهوری اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهادت و خون سرخ شهدا رمز پیشرفت و عبور از موانع برای دستیابی به نظام جمهوری اسلامی بوده است و اگر خواهان پیشرفت روز افزون جامعه اسلامی و نظام هستیم باید این فرهنگ را تقویت کرده و ادامه دهیم.

وی از شریعت‌پور رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشت خواست تا نهایت تعامل سازنده و همکاری را با دستگاه‌های اجرایی شهرستان داشته باشد و در ارتقاء این نهاد در باشت تلاش کند.

 مهدی در ادامه محمد بهزادیان‌خوب را به عنوان رئیس اداره ارتباطات و مراجعات بنیادشهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد.

در پایان ابا اهدای لوح سپاس ز زحمات رئیس سابق بنیاد شهید شهرستان باشت تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا