نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. ارديبهشت 1393 - 12:46
با تحلیل های عنوان شده و ناامیدی که هم اکنون در بین اقشار مختلف مردمی بویژه مردم محروم بدلیل عملکردهای دولت یازدهم ایجاد شده بطور حتم بازگشت احمدی نژاد برای ساماندهی به امورات مختلف در آینده دور از دسترس نیست.

به گزارش چهار فصل ، نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی از احتمال بازگشت ریاست جمهوری سابق ایران اسلامی به عرصه قدرت خبرداد.

 سیدعلی محمد بزرگواری در گفت و گو اختصاصی با عصردنا گفت:  باید پذیرفت دولت یازدهم که شعارهای انتخاباتی اش بیشتر حول محور اقتصاد و سیاست بوده نتوانسته است تاکنون در این دو شعار موفق عمل کند.
 
وی با بیان برخی از شعارهای انتخاباتی " حسن روحانی " رئیس جمهور فعلی در ایام انتخابات ریاست جمهوری ، اظهارداشت: آقای روحانی قول داد در 100 روز وضعیت اقتصادی کشور را بهبود ببخشد اما اکنون بعد از هشت ماه از آن دوران همجنان تیم اقتصادی وی در بهبود وضعیت معیشت ملت ، سردرگم هستند.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: آقایان یک روز می آیند و از مردم با هزار خواهش و التماس می خواهند در یارانه نامنویسی نکنند و آن وضعیت پیش می آید و اکنون در دادن " سبد کالا " به مردم هر روز یک بهانه ای می تراشند.
 
بزرگواری ، عملکرد تیم اقتصادی دولت یازدهم را بدلیل حضور سردمداران حزب کارگزاران سازندگی در این تیم ضعیف ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد: نگاه این تیم به اقتصاد نگاه دلسوزانه و مشفقانه به جامعه محروم و نیازمند کشورمان نیست.
 
وی گفت: نگاه این تیم همانند دوران ریاست آقای هاشمی نگاه به طبقه محروم جامعه نیست و بیشتر بدنبال تعامل با سرمایه داران و اربابان قدرت است.
 
نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد دولت یازدهم در صورت روند کنونی بی توجهی به جامعه آسیب پذیر در حوزه اقتصادی نتواند تا پایان عمر خود به موفقیت های موردنظرش دست یابد.
 
بزرگواری با تحلیل عملکرد دولت در عرصه سیاست نیز اظهارداشت: اکنون شکاف در بین اصلاح طلبانی که آقای روحانی را در ریاست جمهوری یاری کردند با حامیان آقای روحانی که خود را اعتدالی معرفی می کنند ایجاد شده است.
 
وی گفت: هرچه به جلوتر می رویم این شکاف در حال عمیق شدن است اگرچه ممکن است برخی از آقایان بیایند و بگویند اختلافی وجود ندارد اما مایقین داریم اختلافات برسر تصاحب قدرت در این دو گروه بیشتر شده است.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی ، ارتباط دولت اعتدال گرا با جریان های منتقد خود را نامطلوب ارزیابی کرد و یادآورشد: آقایان در این ارتباط هم منتقدان خود را بی سواد می خوانند در حالیکه رسم پاسخگویی به انتقادات این نیست.
 
بزرگواری افزود: نگاه دولت یازدهم به سیاست خارجی " یک بام و دو هوا " بوده یعنی یک شب می آیند و می گویند ما در توافق ها از حقوق هسته ای دفاع کرده ایم و اجازه تعلیق در حوزه انرژی هسته ای را نمی دهیم و یک شب دیگر ، کشورهای رقیب ما تمامی سخنان دولتمردان ما را تکذیب می کنند.
 
وی وضعیت کنونی توافق نامه های ژنو را در هاله ای از ابهام دانست و خاطرنشان کرد: آقایان حاضر نیستند به نمایندگان ملت توضیح دهند برسرمسائل و حقوق مسلم ملت چه می خواهند بیاورند.
 
نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود تمامی تبلیغات گسترده رسانه ای از سوی دولتمردان با ادعای موفقیت در مذاکرات ، اما متاسفانه باید پذیرفت آنان نتوانسته اند موفقیتی را تاکنون نصیب ملت ایران کرده باشند.
 
بزرگواری با تشریح درخواست های غرب برای بررسی موشک های " بالستیک " و سایر تجهیزات نظامی در ایران ، اظهارداشت: امیدواریم تیم مذاکره کننده طوری عمل نکند که " پررویی " غربی ها و آمریکا را در این زمینه و زمینه های دیگر فراهم کند.
 
وی گفت: با تحلیل های عنوان شده و ناامیدی که هم اکنون در بین اقشار مختلف مردمی بویژه مردم محروم بدلیل عملکردهای دولت یازدهم ایجاد شده بطور حتم بازگشت " دکتر احمدی نژاد "برای ساماندهی به امورات مختلف در آینده دور از دسترس نیست.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: البته  اگر احمدی نژاد  قصد بازگشت به عرصه قدرت را دارد باید حواشی 2 سال آخر حاکمیت را از خود دور کند.
 
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی