نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. ارديبهشت 1393 - 14:42
حضورمحمدی در بین فعالین فرهنگی و جوانان مذهبی شهر یاسوج+تصاویر
صبح امروز در مقابل استانداری کهگیلویه وبویراحمد صورت گرفت
حضورمحمدی در بین فعالین فرهنگی و جوانان مذهبی شهر یاسوج+تصاویر
گروهی از فعالین فرهنگی و جوانان مذهبی شهر یاسوج در ادامه اعتراضات روز گذشته خود با معاون سیاسی امنیتی استاندار دیدار کردند.

به گزارش چهار فصل ، صبح امروز گروهی از فعالین فرهنگی و جوانان مذهبی شهر یاسوج در ادامه اعتراضات روز گذشته خود که در {اینجا} منتشر شد در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد دست به اعتراض زدند.


در حالی که هر لحظه بر تعداد جوانان مذهبیشرکت کننده در  تجمع اعتراضی فعالین فرهنگی و جوانان مذهبی شهر یاسوج  اضافه می شد معاون سیاسی امنیتی استاندار در ابتدا گفت و گویی را با نماینده های فعالین فرهنگی انجام داد و بعد در جمع فعالین فرهنگی حضور پیدا کرد.

 

در ابتدای حضور  فعالین فرهنگی با ذکر صلوات و به احترام معاون سیاسی امنیتی استاندار  بر روی زمین نشستن و نماینده فعالین فرهنگی صحبت های جمع را مبنی نارضایتی از وضعیت فعلی فرهنگی شهر و تأثیرات منفی برگزاری کنسرت های پاپ در شهر یاسوج با توجه به تذکرات داده شده از قبل به مسئولین خواستار لغو و نظارت بر اجرای این برنامه ها شدند.

 

 

فتاح محمدی در گفت و گو با فعالین فرهنگی اظهار داشت: امروز همه ما دغدغه دین داریم و  همان طور که دنیا برای نیاز های غریزه ای و فکری جامعه خودش برنامه دارد اگر ما بتوانیم نیاز های جامعه خود را بر اساس  مسائل دینی،اخلاقی و اعتقادیمان برآورده کنیم این یک نعمت است.

وی در ادامه دغدغه  فعالین فرهنگی شهر یاسوج مبنی بر خروج از وضعیت  فعلی فرهنگی شهر یاسوج را تحسین نمود و گفت: از حضور به موقع جوانان مذهبی در کوچکترین مسائل خلاف دین و خط قرمز ها صورت می گیرد در تمام حوزه ها استقبال می کنیم.

محمدی افزود: شکل گیری فرهنگ یک جامعه دست مردم است و دولت باید با  بستر سازی خود در بحث فرهنگ زمینه و امکانات را مدیریت کند و قانون گذاری را به موقع انعکاس و اعمال قانون کند .

معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهارداشت:حکومت اسلامی حکومت قانون است و شکل گیری فرهنگ بر اساس آداب و رسوماتی است که ما انجام می دهیم .

وی در ادامه گفت:همه ما مسئول  هستیم  که رسانه های جمعی،  مسئولین دستگاه های تبلیغی و ارشاد را بیاوریم و ملتمان را در بحث مسائل فرهنگی و اعتقادی راهنمایی کنیم.

وی به اینکه اداره کل ارشاد اسلامی قطعا متولی ترویج فرهنگ اسلامی است و باید در بحث ترویج فرهنگ اسلامی،دینی و ایرانی  تلاش کند اشاره کرد و گفت: اگر ایرادی در عملکرد این سازمان وجود دارد وظیفه دستگاه های بالاتر مثل استاتداری است که با مدیریت خود  به دستگاه تذکر بدهد تا اصلاح شود.

وی  در گفت و گوی خود با فعالین فرهنگی شهر یاسوج به دیدار چند روز گذشته خود با مدیرکل ارشاد استان  در موضوع  برگزاری کنسرت پاپ  اشاره کرد و گفت: کمالوندی به من گفت چند بار این کنسرت را ما در یاسوج برگزار نموده ایم و مشکلی نبوده است .

معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهارداشت: من در پی اعتراضات دیروز شما صحبت های  با کمالوند داشته و چه خوب بود وی در اینجا حضور می داشت و حرف های شما را از نزدیک می شنید.

محمدی در ادامه اظهار داشت : برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز جامعه و مبتنی بر قانون باشد تا ما بتوانیم این برنامه هارا با حفظ حرمت ارزش های جامعه و اصول و مبانی دینی ما که خط قرمز ما هست خوب برگزار کنیم.

گفت و گو ی بین نماینده فعالین فرهنگی و دیگر جوانان مذهبی شهر یاسوج به اینجا ختم نشد و هر کدام با پرسش های مختلف خواستار وارد  شدن معاون سیاسی و امنیتی استاندار و شورای تامین در برخورد با  برگزاری این کنسرت ها و دیگر مسائل فرهنگی موجود در مرکز استان شدند.

در حالی که پاسخ گویی به جمعیتی که هر لحظه در حال افزایش بودند کاری سخت و طاقت فرسا بود معاون سیاسی با درخواست از 4 نماینده فعالین فرهنگی جهت تشکیل جلسه ای با حضور مدیر کل ارشاد استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار پراکندکی جمعیت از مقابل استانداری شد.

 فعالین فرهنگی و جوانان مذهبی شهر یاسوج در گفت و گوی  پایانی خود با معاون سیاسی امنیتی استاندار احساس آرامش و عمل به قانون را از وظایف خود دانستند و هر گونه حرکت احساسی،سیاسی و پاره شدن بنر توسط جبهه فرهنگی جوانان مذهبی شهر یاسوج را تکذیب نمودند و خواستار برخورد این معاونت با این افراد در سطح شهر شدند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی