نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. ارديبهشت 1393 - 15:27
شورای شهر یاسوج محفلی انتخاب شده‌اند/ برای ماندن منت کسی را نمی‌کشم
شهردار یاسوج در انتقاد به اظهارات عضو شورای شهر:
شورای شهر یاسوج محفلی انتخاب شده‌اند/ برای ماندن منت کسی را نمی‌کشم
شهردار یاسوج پس از اینکه عضو شورای شهر یاسوج از طرح استیضاح شهردار صرف‌نظر کرد، گفت: اگر من مدیران شهرداری را محفلی تعیین می‌کنم شما هم با رأی محفلی وارد شورا شده‌اید.

به گزارش چهار فصل  به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و پس از این که سرافراز اردشیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج از طرح استیضاح شهردار یاسوج صرف‌نظر کرد در ادامه جلسه شهردار یاسوج مطالبی انتقادی علیه شورای اسلامی این شهر بیان کرد.

شهردار یاسوج با بیان این‌که سؤال از شهردار حق اعضای شورای شهر است، افزود: از این که عضو محترم شورای اسلامی شهر یاسوج از طرح استیضاح ما انصراف داد از ایشان و سایر اعضای شورای اسلامی تشکر می‌کنم که در این هنگامه که باید کار و خدمت را سرلوحه خود قرار دهیم ما را یاری کردند.

شهردار پایتخت طبیعت ایران افزود: من برای خودم اخلاقیاتی دارم که آن را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم و برای ماندن در مناصب به هیچ وجه اخلاق و روحیات خود را تغییر نمی‌دهم.

جاوید که در جلسه طرح استیضاح خود در محل شورای اسلامی شهر یاسوج و در جمع اعضای شورا و اصحاب رسانه سخن می‌گفت، افزود: این که آقای اردشیری انتخاب‌های من در شهرداری و انتصابات را محفلی نام می‌گذارند تعبیر درستی نیست.

وی گفت: اگر من در شهرداری به صورت محفلی نیرو می‌گمارم پس شما هم در شورای اسلامی با رأی محفلی انتخاب شدید.

شهردار یاسوج با طرح سؤالی از عضو شورای اسلامی ادامه داد: مگر در کشور سایر مسئولان از جمله فرمانداران و استانداران نیروهای خود را محفلی نمی‌گمارند و آیا شهردار شیراز و تهران و دیگر شهرها این گونه اقدام نمی‌کنند و تنها ما در یاسوج به صورت محفلی اقدام به انتصابات در شهرداری می‌کنیم.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که نسبت به طرح موضوع انتخاب‌های محفلی در شهر یاسوج به شدت منتقد بود، اظهار کرد: برای ماندن در مسند شهرداری تحمل این گونه اتهامات را ندارم و به دنبال این هستم که رأی هر 11 عضو شورا نسبت به خودم تغییر کند اما چنین سخنانی را نشنوم.

جاوید با بیان این‌که آمده‌ام تا هر 11 رأی شورا را نسبت به خودم برگردانم، تصریح کرد: منت کسی را نمی‌کشم و برای به دست آوردن این منصب پشت در خانه هیچ یک از شما نیامدم که امروز انتصابات ما را محفلی و یا خطی و باندی نام بگذارید.

شهردار پایتخت طبیعت ایران گفت: مگر شهرداری آش دهن سوزی است که این اتهامات را تحمل کنم هر چند که هر کجا بوده‌ام بر اساس سوابق به عنوان مدیر برگزیده شده‌ام.

جاوید که نسبت به طرح برخی القاب به خود در طرح سؤال یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج انتقاد داشت، افزود: مگر من مجرم هستم که با طرح استیضاح در رسانه‌ها به آن هر روز پرداخته می‌شود و این‌گونه به جای این که امورات مردم را پی‌گیری کنیم باید همواره در شورا برای پاسخگویی حاضر شویم.

وی با اشاره به این که من تنها به مقدسات و قانون پایبند هستم، تصریح کرد: نه به چپ و نه به راست و به هیچ جناح و فرد و تشکلی وابسته نیستم و تنها برای خدمت به این مردم شغل سخت مدیریت شهرداری را پذیرفته‌ام.

شهردار یاسوج ادامه داد: من از طرح سؤال ناراحت نیستم و حاضرم هر روز برای ادای پاسخ در خدمت شما باشم و امروز هم از برخی سخنان اعضای شورا انتقاد دارم که از آقای اردشیری خواسته‌اند نسبت به من رضایت بدهد، چرا که اعتقاد دارم مجرم نبوده‌ام تا کسی بخواهد رضایت بدهد.

جاوید افزود: هرگز خودم را ذلیل نمی‌کنم و به کسی هم تاکنون برای ماندن التماس نکرده‌ام و تنها هدفی که دارم خدمت به مردم شهر یاسوج و تحول در کار خدمات‌رسانی به مردم است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی