نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. ارديبهشت 1393 - 10:28
انتخابات هیئت رئیسه فصل اتحاد حداکثری اصولگرایان
نماینده اصولگرای مجلس تأکید کرد
انتخابات هیئت رئیسه فصل اتحاد حداکثری اصولگرایان
نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان وجوه متمایز لاریجانی برای تصدی ریاست مجلس نسبت به دیگران گفت: لاریجانی در دو عرصه ملی و بین‌المللی دارای وجوه متمایز نسبت به سایر نمایندگان است.

به گزارش چهارفصل ،به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری عصر امروز در جمع خبرنگاران استان در خصوص انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به خوبی تحرکات جریان اصلاح‌طلب در این زمینه دیده می‌شود.

وی گفت: آن‌ها از هم اکنون استارت کار را برای کسب حداکثر کرسی‌های مجلس در دوره آینده زده‌اند و برنامه‌های مشخصی برای این کار در محافل خود دارند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از تحرکات اصلاح‌طلبان برای حضور در هیئت رئیسه این دوره مجلس گفت و افزود: آن‌ها برای خیز برداشتن به سمت مجلس دهم اکنون در حال برنامه‌ریزی و پیشبرد اهداف خود در همین مجلس هستند.

بزرگواری در همین خصوص با بیان اینکه جریان اصولگرا در عین اینکه ممکن است اختلاف سلیقه‌ای داشته باشند، اما سرانجام به یک وحدت حداکثری دست خواهند یافت ابراز امیدواری کرد تا استارت این اتحاد از انتخابات هیئت رئیسه مجلس زده شود.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است از گذشته انتقاداتی نسبت به عملکرد آقای لاریجانی داشته باشیم، اما اعتقاد داریم ایشان دارای شخصیتی است که می‌تواند در مدیریت بر مجلس بیش از هر شخص دیگری موفق باشد.

نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: لاریجانی هم در عرصه ملی و هم بین‌المللی فردی شناخته شده که همه ویژگی‌های یک رئیس قوه را در کشور دارد و به همین منظور هم فراکسیون رهروان و به حتم هم فراکسیون اصولگرایان و برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب از وی حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/گ
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی