نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. ارديبهشت 1393 - 10:41
پروازهای فرودگاه یاسوج تا اطلاع ثانوی لغو شد !
مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بیدار شوند !
پروازهای فرودگاه یاسوج تا اطلاع ثانوی لغو شد !
از نکات جالب توجه این است که گفته می شود این پرواز به دلیل مقرون به صرفه نبودن لغو شده است و این در حالی است که باید برای تهیه بلیط این پرواز حداقل از چند روز قبل اقدام در غیر اینصورت به دلیل افزایش شدید متقاضی ، تهیه بلیط این پرواز امکان پذیر نبود !

به گزارش چهارفصل ،  پروازهای فرودگاه یاسوج مرکز استان "کهگیلویه وبویراحمد" تا اطلاع ثانوی لغو شد .

 پس از کاهش پروازهای فرودگاه یاسوج از هفت روز هفته به 2 روز در هفته (روزهای سه شنبه و جمعه ) هم اکنون از سوی مسئولان برقراری این پرواز و شرکت خصوصی طرف قرارداد با فرودگاه یاسوج به مسافران اعلام شده است پروازهای این فرودگاه تا پایان خرداد ماه تعطیل شده است .

 
برخی مسافران این فرودگاه در تماس با  عصردنا اعلام کردند حتی پروازهای قطعی شده به یاسوج که بلیط آنها از سوی مسافران تهیه شده بود هم لغو  و این مسئله موجب سردرگمی مردم و مسافران به این شهر زیبای توریستی شده است .
 
از نکات جالب توجه این است که گفته می شود این پرواز به دلیل مقرون به صرفه نبودن لغو شده است و این در حالی است که باید برای تهیه بلیط این پرواز حداقل از چند روز قبل اقدام در غیر اینصورت به دلیل افزایش شدید متقاضی ، تهیه بلیط این پرواز امکان پذیر  نخواهد نبود !
 
به نظر می رسد کم تحرکی مسئولان کهگیلویه  و بویراحمد در پیگیری این مشکل سبب چنین وضعیتی برای استان شده است و جالب آنکه از سوی دیگر همین مسئولان ندای جذب سرمایه گذار می دهند در حالی که همگان می دانند داشتن فرودگاه و پروازهای منظم  ، اصلی مهم و پایه ای در جذب سرمایه گذار است .
 
امیدوار است مسئولان استان از خواب خوش بیدار شده ، تکانی به خود داده و موجب اصلاح چنین وضعیتی شوند .
 
منبع:عصردنا
 
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی