نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. خرداد 1393 - 22:05
امام جمعه موقت یاسوج گفت: حماسه به یاد ماندنی سوم خرداد پیروزی نهایی را برای کشور و ملت ایران و شکست همیشگی را برای دشمنان نظام و انقلاب به ارمغان آورد.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج اظهار داشت: صدام حسین و رژیم بعث عراق تمام تلاش خود را برای حفظ خرمشهر انجام دادند ولی رزمندگان باایمان و غیرتمند ایران اسلامی توانستند به لطف الهی آن را بازپس گیرند.
وی بیان کرد: با آزادسازی خرمشهر از سوی رزمندگان ایران اسلامی، تمام امیدهای عراق و نقشه های شوم استکبار جهانی به یاس تبدیل شد.

موسوی اعظم ابراز داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس بخش عمده ای از کشورهای دنیا در زمینه تامین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی همکاری همه جانبه ای با رژیم بعث عراق داشتند به طوری که افرادی از کشورهای مختلف از سوی رزمندگان ایران به اسارت گرفته شدند.

وی عنوان کرد: تمام سعی و تلاش دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس ضربه زدن به نظام و انقلاب بود ولی فداکاری مثال زدنی رزمندگان ایران موجب خنثی شدن این توطئه شوم شد.

موسوی اعظم  ادامه  داد:عزت، اعتلا و عظمت کنونی کشور و ملت ایران مرهون مجاهدت ها و رشادت های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

خطیب این هفته نماز جمعه  شهر یاسوج، تصریح کرد: ارزش جهاد در برابر دشمنان اسلام و قرآن برای خداوند از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

وی ادامه داد: ارزش جهاد هر چند در همه جا و در کتب مختلف به رشته تحریر درآمده اما همه این فضائل در کتاب‌هایی چندین برابر آن هم نمی‌گنجد و حسناتی که در جهاد است در هیچ چیز دیگری وجود ندارد.

دعوت سلیقه ای از مخلان وحدت برای سخنرانی صحیح نیست

موسوی‌اعظم در ادامه سخنان خود  با بیان این‌ موضوع که دولت در حال خدمت و کار است و در استان کهگیلویه و بویراحمد هم مسئولان بدون هیچ گونه حاشیه‌ای به فکر خدمت هستند، ابراز داشت: آن چه که در استان ما شاید بیش از سایر جاها وجود داشته باشد موضوع امنیت و وحدت است.

وی با انتقاد از دعوت برخی از مخلان وحدت برای سخنرانی در استان، خاطر نشان کرد: گاه برخی مسائل حاشیه‌ای شنیده می‌شود که این با وحدت و امنیت سازگاری ندارد که می توان برای مثال دعوت از کسی برای سخنرانی در این استان که ممکن است وحدت را به هم زند و امنیت را به خطر اندازد باشد، که این موضوع کار درستی نیست.

موسوی‌اعظم با اشاره به اینکه برای این کار باید با نماینده دولت هماهنگی شود و اینکه عده‌ای با سلیقه شخصی خود به دنبال برگزاری چنین برنامه‌ای باشند درست نیست، اظهار داشت:برخی مواقع اینگونه دعوت کردن های سلیقه ای از افراد، موجب تفرقه و از بین رفتن وحدت در جامعه خواهد شد.

به گزارش بویرخبر، در برخی خبرگزاری ها از دعوت محمدرضا خاتمی برای سخنرانی در دانشگاه آزاد یاسوج نامبرده شده بود که به دلیل مخالفت‌ مسئولان استانی این سخنرانی لغو شد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی