نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. مهر 1396 - 9:27
صلح و آرامش؛
نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت ایران
نویسنده: 
سیروس انصاری
شاکله نیروی انتظامی بر پایه عدالت محور و مردمداری استوار گردیده که همواره در این راه با همکاری سازمان قضایی یکی از ارکان اصلی "کونوا قوامین باالقسط" را بیشتر متجلی و آشکار می سازد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ جایگاه نیروی انتظامی آنقدر در تار و پود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و این مملکت درهم تنیده است که با هیچ موردی قابل جدایی نمی باشد. بدنه این سازمان نظام محور موجب دمیده شدن روح آرامش در کالبد کشور ایران گردیده و بعنوان نقطه قوت تامل برانگیز در تعاملات روزمره و مراودات اجتماعی بدون تردید مشاهده می گردد.

اگر بخواهیم نیروی انتظامی امروزی انقلاب اسلامی را با انتظامات قبل از انقلاب و نظام ستمشاهی به قیاس نشینیم همانا این تفاوت بزرگ را میتوان به اندازه ارزشهای اسلامی در بدنه انقلابی نظام جستجو نماییم. نیروی انتظامی ایران حاصل و زاییده نظام اسلامی و تبلور یافته در مکارم اخلاقی می باشد که این روزها بعنوان طلیعه و حلال گر مشکلالت مردم قلمداد می شود.

ورود فرزندان پاک سیرت به این سازمان مقدس درامر واگذاری این رسالت برتر جلوه خاصی بخشیده است که دراین راه میتوان وجود خادمان این آب و خاک را در گوشه گوشه این مرز و بوم بوضوح  مشاهده کرد. بدون تردید نیروی انتظامی جایگاه مردان و زنانی می باشد که با نیاسودن و تعامل در کنار نیروهای نظامی دیگر ارگانها آرامش خاطر را به مردم هدیه می کنند تا برخلاف کشورهای غربی و تروریست پرور امروز ایران بعنوان قلب آرامش خاورمیانه و نقطه ثقل مرکزی ملجا و امید دیگر کشورهایی باشد که از نابه هنجاریهای اجتماعی در رنج و عذابند.

شاکله نیروی انتظامی بر پایه عدالت محور و مردمداری استوار گردیده که همواره در این راه با همکاری سازمان قضایی یکی از ارکان اصلی "کونوا قوامین باالقسط" را بیشتر متجلی و آشکار می سازد.

 

کلانتری ها،جاده ها،ستادها و پاسگاه ها به وسعت تمامیت عرضی کشور همه و همه ردپای سالار مردمانی می باشد که بعنوان سفیر آرامش و فرشته نجات در حال خدذمت رسانی به کشور می باشند و هرساله در این راه چه آلاله هایی در صراط مبارزه با موادمخدر و توفیق حراست از سرزمین تقدیم این نظام و انقلاب می نمایند.

نیروی انتظامی با شعار امسال؛ پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی، اقتدار" با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و با تلاش اساتید،امنیت و ثبات را در جامعه به خوبی برقرار نموده است.

ماموران نیروهای انتظامی با نگاه اینکه خدمت به مردم مانند جهاد در راه خداوند است، در جاده‌ها، بیابان‌ها و... خدمت شبانه‌روزی می‌کنند و با تاسی از شهدا هر لحظه و به ویژه در این روزها در راه ایثار و خدمت به مردم هستند.

برخورد جدی با اراذل و اوباش، افراد شرور، قمه کشها، عربده کشها و مزاحمان نوامیس مردم اوج خدمت رسانی را در قالب نیروی انتظامی به منصه ظهور می رساند.

در مقام ستایش همواره با افتخار به پیشگاه این مردمان شایسته و خادم به ملت سرتعظیم را فرود می آوریم ودر دیباچه ادبیات بهترین واژه های تقدیر و تشکر را به مقام شامخ این عزیزان بجای آوریم.

پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل بنا به رسالتی که دارد ای هفته گرانقدر و ارزشی را به همه طلایه داران صلح و ثبات آرامش در قالب نیروی انتظامی خدوم تبریک و تهنیت عرض می نماید.

انتهای پیام/ 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی