نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. فروردين 1394 - 13:04
جشن میلاد کوثر در بقعه متبرکه امامزاده قاسم (ع) شهر یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در این آئین که آیت‌الله سید شرف الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام حسینی صدر نماینده ولی فتح در سپاه فتح استان، حجت الاسلام خرم روز مسئول دفتر شورای نگهبان در استان و جمعی از مردم ولایت مدار شهر یاسوج و روستای گوشه حضور داشتند ،ملک حسینی به بیان نکات و فضایل نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.

 

مقام حضرت فاطمه (س) مقامی وارسته در جهان اسلام است

 

نماینده ولی فقیه در کهگیویه وبویراحمد با تبریک ایام ولادت بی‌بی دو عالم اظهار کرد: مقام معنوی و شخصیت وارسته و بی‌نظیر حضرت فاطمه زهرا(س) را تنها پیامبر(ص) و امیرالمومنان(ع) به خوبی درک کردند.

 

fatmeh (1)

 

ملک حسینی با بیان اینکه دو نوع علم در دنیا وجود دارد که یکی، علم اکتسابی و دیگری علم موهبتی است، افزود: برای یادگیری این علم ها باید دانست که یکی با تلاش علمی و دیگری تنها با حب ائمه به دست می‌آید.

 

علم موهوب هدیه ای از سوی اهل بیت است

 

وی ابراز کرد:علم موهوب هدیه‌ای است که هر چه انسان ظرفیت بالاتری داشته باشد، بیشتر کسب می‌کند و دائره علم غیبی بیشتر می‌شود.

 

fatmeh (2)

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم رشد علمی داشته باشیم، هم باید در برابر معلم خود زانو بزنیم و هم در ایمان و اخلاص به گونه‌ای باشیم که علم موهبتی را کسب کنیم.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی شرط کسب علم موهبتی را نماز اول وقت و حب ولایت دانست و افزود: این علم نوری است که خداوند در قلب هر کس که خواست می‌اندازد.

 

شناخت کامل شخصیت معنوی حضرت فاطمه(س) از فضایل علم موهبتی است

 

وی درک کردن و شناخت کامل از شخصیت معنوی حضرت فاطمه زهرا(س)  را یکی از راه‌های علم موهبتی  دانست و گفت: بزرگان و امامزادگان ما به همین دلیل از دو علم اکتسابی و موهبتی بهره‌مند بودند.

 

در پایان این برنامه دو تن از طلاب حوزه علمیه امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) به دست آیت‌الله ملک‌حسینی عمامه‌گذاری کردند.

 

   fatmeh (4)

جشن میلاد کوثر
 
جشن میلاد کوثر
 
جشن میلاد کوثر
 
جشن میلاد کوثر
 
جشن میلاد کوثر
 
جشن میلاد کوثر
 
جشن میلاد کوثر
 
جشن میلاد کوثر
 
جشن میلاد کوثر
 
جشن میلاد کوثر
 
جشن میلاد کوثر
 
جشن میلاد کوثر
 
منبع : بویرخبر
انتهای پیام/س
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی