نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. مهر 1394 - 16:39
صبح امروز اولین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج با حضور مسئولان استانی و کشوری به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، اولین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج با حضور مسئولان استانی و کشوری به کار خود پایان داد.

 

محمد مهدی احمدی مدیرکل امور استانهای وزارت ارشاد به منظور حضور در آیین اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج سفر کرده است.

 

به گزارش این پایگاه خبری تحلیلی بعد از فراخوان ارسال شده 130 اثر از دستاورد های اصحاب رسانه این استان در 11 آیتم به دبیرخانه دریافت و به داوری گذاشته شد.

در بخش مقاله پیمان فرامرزی از روزنامه امید مردم و محمد فرزامی از روزنامه ابتکار جنوب اول و دوم شدند.

 

در بخش سرمقاله امین وکیلی از روزنامه ابتکار جنوب و زریر حجتی از هفته نامه عصر انتظار عناوین اول و دوم را کسب کردند.

 

در بخش تیتر پیمان فرامرزی از روزنامه امید مردم و سید علی محمد دانشی از هفته نامه طریق الوسطی به مقام های اول و دوم دست یافتند.

 

در بخش خبر عیسی فتحی از خبرگزاری ایسنا، سجاد نوبهار از خبرگزاری تسنیم و فرشاد رجایی از خبرگزاری ایسنا به ترتیب رتبه های اول تا سوم را تصاحب کردند.

در بخش مصاحبه صادق دوپیکر از روزنامه ابتکار جنوب و پدرام ایلامی از روزنامه ابتکار جنوب اول و ذوم شدند.

 

در بخش گزارش خبری فاطمه حاتمی پور از روزنامه ابتکار جنوب، قاسم خشت زر از خبرگزاری فارس و سجاد نوبهار از خبرگزاری تسنیم عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

 

در بخش عکس عیسی فتحی از خبرگزاری ایسنا و سیده مهناز خزیر از خبرگزاری قرآنی ایکنا به مقام های اول و دوم دست یافتند.

 

در بخش صفحه آرایی سید رضا صادقی زاده از هفته نامه طریق الوسطی، در بخش ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) عیسی فتحی از خبرگزاری ایسنا، در بخش شعار سال سیده مهناز خزیر از خبرگزاری قرآنی ایکنا و در بخش عفاف و حجاب نیز احسان طالبی از خبرگزاری تسنیم اول شدند.

در پایان این برنامه از 22 اثر منتخب  درآیتم های مختلف تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی