نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. آذر 1396 - 20:32
جشنواره استانی قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایان نامه با رونمایی از پوستر این جشنواره در شهرستان بهمئی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ ظهر امروز با حضور مسئولان و جمعی ازخبرنگاران، از پوستر "جشنواره استانی قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایان نامه" به میزبانی شهرستان بهمئی رونمایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در این آئین رونمایی هدف از برگزاری جشنواره را ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت(علیهم السلام)، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، پژوهشی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع)، ارج نهادن به مطالعات معنوی، دینی، اسلامی- ایرانی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های دانشجویان و اساتید در پرداختن به موضوعات فرهنگ اسلامی، شناسایی پژوهشگران فعال عرصه قرآن وعترت بیان کرد.

علیداد خوبی زاده با بیان اینکه در این جشنواره تنها پایان نامه هایی با موضوع قرآن و عترت در دو بخش کارشناسی ارشد و دکترا مورد داوری قرار می گیرند، افزود: پایان نامه ها باید از ابتدای سال 93 تا دی ماه امسال نگارش شده باشند.

وی گفت: متقاضیان می توانند یک نسخه از پایان نامه خود را به صورت یک فایل (PDF) همراه مشخصات کامل شناسنامه ای به همراه آدرس و شماره تماس در صفحه ای جداگانه به پست الکترونیکی جشنواره به نشانی : farhangbahmaei93@gmail.com  ارسال کنند.

خوبی زاده مهلت ارسال آثار را تا پانزدهم بهمن ماه اعلام کرد و گفت: جشنواره چهارم اسفند و مراسم اختتامیه آن هفتم اسفند در مرکز استان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در پایان خاطرنشان کرد: به چهار اثر برتر ارسالی تندیس جشنواره، لوح سپاس و هدایای نقدی اهدا می شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی