نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آبان 1394 - 13:45
درنشست مشترک فعالان صنعت گردشگری استان مطرح شد:
استفاده از ظرفیت بالای بخش خصوصی درتوسعه گردشگری
نشست مشترک فعالان صنعت گردشگری با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد. به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان،محمود باقری در این نشست با اشاره به اینکه اراده ما بر این است که با برنامه ریزی دقیق توسعه همه جانبه را برای صنعت گردشگری ...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نشست مشترک فعالان صنعت گردشگری با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

 

محمود باقری در این نشست با اشاره به اینکه اراده ما بر این است که با برنامه ریزی دقیق توسعه همه جانبه را برای صنعت گردشگری ایجاد کنیم اظهار کرد: بخش خصوصی و تشکلهای گردشگری را یار خود در ایجاد زیر ساخت ها وتوسعه گردشگری میدانیم.

دبیر کار گروه گردشگری کهگیلویه وبویراحمدافزود: امروز، گردشگری به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه استان مورد توجه همه مسئولین ارشد کشورو استان است.
باقری با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و دولتی باید کنار یکدیگر قرار بگیرند،تصریح کرد: ما فعالان بخش خصوصی را افراد دلسوزی می دانیم، انتظار نداریم همه از ما تقدیر کنند نقد باعث رشد، پویایی و حرکت می شود و جلوی سکون را می گیرد و همه باید ظرفیت نقدپذیری داشته باشیم.

 

محمود باقری افزود: ورود گردشگر و توریست خارجی به استان طی پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است واین فرصت خوبی برای درآمدزایی بخش خصوصی است.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت و طبیعت بکر استان، رویکرد دولت تدبیر و امید و تبلیغات زیاد در این زمینه ورود گردشگر و توریست خارجی به استان تا پایان سال نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد شد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از عزم خود و همکارانش برای استفاده هر چه بیشتر از توان  بخش خصوصی در پیشبرد اهداف این دستگاه در استان سخن به میان آورد و گفت: سعی بر این است تا در عمل از و ظرفیت بالای  بخش خصوصی در برنامه‌ریزی و انجام کارهای زیر ساختی استفاده کنیم.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به معرفی کنوانسیون ۲۰۱۷و آغاز فعالیت این موسسه در استان گفت: این فرصت، بستر بسیار مناسبی برای تحولی بزرگ درصنعت گردشگری ایران آماده خواهد کرد.

 

دیبرستاد خدمات سفر استان ادامه داد:درحد توان از برنامه ها و اقدامات کنوانسیون در استان حمایت خواهیم کرد.

 

مدیران گروههای هتلداری، آژانسهای مسافرتی، تورگردانان، ، گروهای فعال در اکوتوریسم، فعالین حوزه آموزش گردشگری حاضرین این  نشست بودند وحاضرین، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در رابطه با توسعه گردشگری و مشکلات پیش روی این صنعت در استان مطرح کردند.

IMG_6139 IMG_6140 IMG_6141 IMG_6143 IMG_6145 IMG_6146 IMG_6147 IMG_6148 IMG_6153 IMG_6152 IMG_6150 IMG_6149 IMG_6157 IMG_6156 IMG_6155 IMG_6159 IMG_6154

منبع:کبنانیوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی