نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. دى 1394 - 20:10
با حضور طلاب و دانشجویان برگزار شد /
تجمع اعتراضی یاسوج نسبت به اعدام شیخ نمر (+تصاویر)
تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها با همراهی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به اعدام آیت‌الله شیخ نمر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها با همراهی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به اعدام آیت‌الله شیخ نمر برگزار شد.

 

جمع زیادی از طلاب و روحانیون، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با تجمع در حوزه علمیه برادران یاسوج اعدام آیت‌الله شیخ نمر را محکوم کردند.
این تجمع اعتراضی صبح امروز با همکاری حوزه و همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی، دانشگاه یاسوج، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه علمی و کاربردی و دانشگاه فرهنگیان این برنامه اعتراض‌آمیز برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام محمد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این تجمع اعتراضی با بیان اینکه با اعدام شیخ نمر اخلاق ناپاک بنی‌امیه و آل‌سعود از آستین‌شان بیرون زد، اظهار کرد: آل سعود با شهادت عالم وارسته و روحانی شیعه و بزرگ چهره پلید خودشان را به دنیا نشان دادند.

 

خاضع در ادامه شهادت شیخ عمر را به امام زمان (عج) و خلف صالحش مقام معظم رهبری، علما، اساتید، طلاب و روحانیون و شیعیان جهان تبریک و تسلیت گفت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آل سعود باید بداند با ریختن این خون‌ها و به شهادت رساندن علمای شیعه و اسلام مسیر نابودی خود را فراهم کرده است و با این اقدام ننگین و ظالمانه در حقیقت حکمی علیه آزادی بیان و آزادگی در مکتب اسلام بود.

وی افزود: آل سعود تاوان این جنایت خود را پس خواهد داد. و این جنایت در راستای ضربه زدن به مکتب پیامبر اسلام(ص) و وحدت مسلمانان بود.

nmar (1)

nmar (2) nmar (3) nmar (4) nmar (5) nmar (6) nmar (7) nmar (8) nmar (9) nmar (10) nmar (11) nmar (12) nmar (13) nmar (14) nmar (15) nmar (16) nmar (17) nmar (18) nmar (19) nmar (20) nmar (21) nmar (22) nmar (23) nmar (24) nmar (25) nmar (26) nmar (27)

 

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی