نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1394 - 21:23
ستاد انتخاباتی محمد بهرامی کاندیدای تأیید نهایی حزب اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد و شهردار اسبق پایتخت طبیعت در خیابان معلم یاسوج افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  عصر امروز با حضور طرفداران اصلاح طلب محمد بهرامی ستاد این کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یاسوج افتتاح شد.

 

در این افتتاح که به حضور برخی از طرفداران این کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس دهم برگزار شد، برخی از چهره های مهم اصلاحات از جمله رضا عسکری و دکتر محمود حسینی استاندار اسبق استانهای سیستان بلوچستان واصفهان وعضو اتحاد ملت ایران اسلامی در دوران اصلاحات و دوم خردادی حضور داشتند.

 

در افتتاح کاندیدای نهایی اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد هرکدام از سخنران از جمله عزیزی رئیس ستاد بهرامی و سخنرانان این جلسه به اهم فعالیت های این حزب در شهرستان بویراحمد و انتخاب محمد بهرامی به عنوان آخرین گزینه اصلاحات در این شهرستان سخن راندند.

 

استاندار اسبق استانهای سیستان و اصفهان با بیان اینکه همه باید همراه با قافله سالار اصلاحات محمد خاتمی به دنبال پیروز شدن در این انتخابات همچون انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باشیم ، گفت: ما با صندوق رأی قهر نخواهیم کرد و پای صندوق رأی می آیم و بهرامی را انتخاب می کنیم

 

وی ابراز کرد :همه اصلاح طلبان حتی آنان که نمی خواهند در این انتخابات شرکت کنند باید پای صندوق های رأی بیاییند و در این انتخابات شرکت کنند هرچند که بزرگان اصلاح رد صلاحیت شدند.

 

وی ادامه  داد: امروز باید به یک اجماع کلی برسیم و بتوانیم در مجلس نیرویهای خودمان را همگام با دولت اعتدال به مجلس بفرستیم تا همراه دولت در مسائل کلان به رستگاری برسند.

 
منبع:بویرخبر،

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی