نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1394 - 19:16
آیت‌الله ملک‌حسینی در جمع مردم چرام:
مبادا صندوق‌های رأی محل دفن دین شود (+تصاویر)
آیت‌الله ملک‌حسینی نامزد انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان با مردم چرام و گچساران به طور جداگانه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  آیت‌الله ملک‌حسینی نامزد انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان با مردم چرام و گچساران به طور جداگانه دیدار کرد.

 

بیکاری و تعطیلی کارخانه‌ها به دلیل دور شدن از آموزه‌های قرآنی است

آیت‌الله ملک‌حسینی در جمع مردم چرام گفت: فقر، بیکاری و تعطیلی کارخانه‌های ما به دلیل دور شدن از فرمان، آموزه‌های قرآن و به رانت‌خواری افتادن است.

آیت‌الله سید‌شرف‌الدین ملک‌حسینی بعد از ظهر ظهر امروز در جمع مردم چرام با بیان اینکه ‌حجاب، ‌‌سعادت و رشد انسان مقوله‌هایی هستند که در همه امت‌ها و مکتب‌ها مطرح بوده است، اظهار کرد: هیچ مکتبی نیامد مگر اینکه اثبات کند که می‌خواهد انسان‌ها را هدایت کرده و رشد دهد.

نماینده ولی‌فقیه در ‌کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هدایت برای نجات انسان‌ها بود به اندیشه ولایت‌فقیه اشاره کرد و گفت: اندیشه ولایت فقیه یعنی اندیشه استمرار حاکمیت پروردگار از مسیر ولایت، استمرار حاکمیت رسالت از مسیر امامت و استمرار حاکمیت امامت از مسیر ولایت و این رهاورد انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این موضوع اندیشه‌ای نو نیست بلکه اندیشه‌ای کهنه در روایات و کتب ما و در دین ماست.

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه انسانی که فقیه، سیاستمدار، پاک و به دور از هوا و هوس باشد لایق رهبری نظام جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: مجلس خبرگان برای انتخاب چنین انسانی است.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت مجلس خبرگان مقایسه‌پذیر با سایر مسائل انقلاب و انتخاب‌های دیگر نیست، تصریح کرد: این انتخابات، انتخاب انسانی است برای تولی امور جامعه و برای اینکه در راس هرم حاکمیت دینی قرار گیرد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این انتخابات برگزار می‌شود برای اینکه از یک سو جمهوریت نظام را از جانب مردم و از سویی اسلامیت نظام را از سوی رهبر نشان دهد و این انتخاب تجلی عینی جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله ملک‌حسینی، متذکر شد: رای ما جمهوریت است و انتخاب انسان پاکی که هدایت به حق یافته است.

وی با تاکید بر مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات، عنوان داشت: کاندیدا شدن ملازم با تلاش کردن، حضور و احترام به مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در ‌کهگیلویه و بویراحمد با اظهار امیدواری از اینکه کهگیلویه و بویراحمد مانند گذشته جلوتر از همه در کمیت حضور داشته باشد، گفت: امیدواریم استان ما در کیفیت رقابت هم استانی برتر باشد تا در هر دو جلوه بدرخشد.

آیت‌الله ملک‌حسینی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات مجلس خبرگان همسایه انتخابات مجلس شورای اسلامی است، ابراز کرد: امام (ره) فرمودند که مجلس در راس همه امور است، یعنی اصول کلی که سیاست‌های کلی و مدون از ناحیه مقام معظم رهبری است باید توسط چنین جایگاهی ریز شده و در جامعه اجرایی شود.

وی، جایگاه قانونگذاری را جایگاه رفیعی دانست و اظهار کرد: این انتخابات مانند انتخابات مجلس خبرگان باید با شور و با حضور حداکثری برگزار شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به درصد بالای بیکاری در کشور، گفت: هر جا که ما از آموزه‌های قرآن و فطرت و فرامین امام راحل دور شدیم، آن روز روزهای محروم ماندنمان، گاه محروم شدنمان و شکست و ذلتمان است.

آیت‌الله ملک‌حسینی در بخش بعدی از سخنان خود با متذکر شدن این مطلب که مقاومت ما انقلاب را صادر کرد، گفت: امروز نهضت‌ها به پشتوانه انقلاب شکل می‌گیرد، هسته اتم را شکافتیم و جزء باشگاه اتمی جهان شدیم.

نماینده ولی‌فقیه در ‌کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: پیروزی‌های ما ناشی از این بود که اقتدا کردیم، پذیرفتیم، هدایت یافتیم و رشد کردیم اما فقر، بیکاری و تعطیلی کارخانه‌های ما به دلیل دور شدن از فرمان، آموزه‌های قرآن و به رانت‌خواری افتادن است.

وی با تاکید بر حفظ قاعده‌های رقابت در انتخابات، عنوان داشت: قاعده رقابت یک حرکت کافی برای رسیدن به خط پایان است نه یک حرکت ضروری علیه دیگران، تحقیر، توهین و هتک نسبت به دیگران هرگز روا نیست.


مبادا صندوق‌های رأی محل دفن دین شود

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تلاش ما در راستای حفظ دین است مبادا صندوق‌های رأی محل دفن دین شود.

 آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در نخستین نطق انتخاباتی خود در این شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: حضور در انتخابات و رأی دادن به کاندیداها هر کسی که باشد، رأی به نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است.

وی افزود: مجلس مهم‌ترین محل تصمیم‌گیری و قانون‌گذاری است که اگر قانون‌گذاری صحیح و منطقی باشد جامعه از مشکلات خود خارج می‌شود.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی خصوصیات نمایندگان اصلح تصریح کرد: مقام معظم رهبری شاخصه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تشریح و با این اقدام چراغ‌های هدایت و شناخت راه درست را روشن کردند.

ملک‌حسینی افزود: برای پیشرفت و توسعه جامعه راهی جز انتخاب نماینده اصلح وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید به کاندیداها توهین کرد، گفت: توهین به کاندیداها توهین به مردم و جامعه است و اگر به کاندیداها توهین شود این امر مصداق بارز توهین به شخصیت خودمان است.

ملک‌حسینی با بیان اینکه همه ما از خانواده انقلاب هستیم، بیان کرد: کاندیداها نیز نباید به همدیگر توهین کنند زیرا این عمل آنها توهین به شعور مردم است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای حفظ دین است، گفت: صندوق‌های رأی ناموس سیاسی مردم است مبادا این صندوق‌ها محل دفن دین ما شود.

 
 

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی