نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1394 - 10:10
غلام‌محمد زارعی نامزد انتخابات بویراحمد و دنا در جمع مردم بخش کبگیان بویراحمد سخنرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، غلام‌محمد زارعی نامزد انتخابات بویراحمد و دنا در جمع مردم بخش کبگیان بویراحمد سخنرانی کرد.

غلام محمد زارعی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع مردم چیتاب گفت: بخش کبگیان یکی از پرافتخار‌ترین و با آوازه‌ترین مناطق شهرستان بویراحمد و دنا است که رشادت و پایمردی مردان و زنان این خطه زبان زد خاص و عام است.

 

 وی در همین ارتباط گفت: بخش کبگیان در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای بزرگی تقدیم انقلاب کرده بطوری که خانواده خرسندیان تمام اعضای آن حضور فعال در جبهه‌های جنگ داشته و در این راه سه شهید گلگون کفن نثار انقلاب کرده‌اند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جان فشانی سردار شهابی فر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید اورنگ مدافع حرم افزود: خانواده شهیدان خرسندیان از نوادر خانواده‌هایی در کشور هستند که سه شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند به همین منظور اگر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نبودم به نفع برادر عزیز، تحصیلکرده و استاد دانشگاه جناب آقای خرسندیان به نفع ایشان کنار می‌کشیدم.

زارعی استقبال مردم بخش کبگیان را حامل پیام دانست و گفت: در این زمینه همه تلاش خود را به کار می‌گیرم تا در خط خدمت گذاری بدون حب و بغض و تخریب با پیروی از معمار کبیر انقلاب و تبعیت از رهبری خدمت گذاری جهادی برای مردم این حوزه باشم.

وی با بیان اینکه مردم تخریب‌های به دور از اخلاق سیاسی را به خوبی رصد می‌کنند گفت: مردم به بلوغ فکری و سیاسی کامل رسیده‌اند و در این زمینه به جرات می‌توان گفت که بینش سیاسی آنان از مسئولان بالا‌تر است، بنابراین شانتاژهای تبلیغاتی و خط تخریب را به خوبی از هم تشخیص می‌دهند.

این کاندید دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد و دنا به خدمات خود در بخش آبرسانی و گازکشی و به کار گیری نیروهای این منطقه در پست‌های مدیریتی اشاره کرد و گفت: استقبال بی‌نظیری که شما مردم شهیدپرور بخش کبگیان از اینجانب داشتید وعده پیروزی ما نزدیک است انشاالله در روز هفتم اسفندماه با همت شما مردم بزرگ و انقلابی بتوانیم پیروز انتخابات باشیم.

 

۹۱۳۲۵   ۳۲  ۲۹۴۰۴۱  ۴۴۴۵۵۳۵۰۴۹۴۸

۵۴

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی